Cum sa folosesti testele A/B pentru campanii de email mai eficiente
Scopul testelor A/B este de a gasi varianta castigatoare - cea care genereaza cele mai multe clickuri, emailuri deschise, achizitii si asa mai departe.

Articole recente

Vinde mai mult cu tactici psihologice: stocuri limitate, flash sales si altele

Tacticile de vanzari descrise in continuare nu sunt noi, ci functioneaza de milenii, de cand exista comertul. Ceea ce se modifica, in schimb, sunt canalele de comunicare.

Statistici Black Friday 2023: vanzari cu 13,5% mai mari in Black Week, Beauty si Sport - segmentele vedeta

Editia din 2023 a Black Friday ne arata ca fenomenul Black Friday s-a transformat in Romania dintr-o singura zi intr-o intreaga saptamana de reduceri si promotii.

Magazin mic, vanzari mari. 7 idei de crestere pentru magazinele de mici dimensiuni

Nu este necesar un buget enorm pentru a avea o afacere eCommerce profitabila. Iar cel mai bun exemplu sunt multi dintre clientii MerchantPro, care ne dovedesc in fiecare zi ca afacerile mici pot fi foarte prospere si profitabile.

Top 3 cele mai populare produse pe care le poti vinde in sistem dropshipping

Afacerile dropshipping nu sunt deloc greu de inceput: ai nevoie de o platforma eCommerce si de investitii in marketing.

Cum sa fidelizezi cumparatorii ocazionali de Black Friday

Pe blog am oferit deja cateva recomandari inspirationale pentru campaniile de Black Friday, iar acum a venit timpul sa discutam despre cum ii poti convinge pe vanatorii de oferte sa revina in magazinul tau.

Trenduri si predictii pentru sezonul de iarna 2023 in eCommerce

Te pregatesti pentru cel mai aglomerat sezon de shopping al anului? Perfect, pentru ca iarna bate la usa si, odata cu aceasta, si frenezia cumparaturilor online.

Care sunt cele mai comune greseli in eCommerce si cum poti sa le eviti

Toata lumea face greseli, chiar si cei mai experimentati dintre antreprenori eCommerce. De aceea, discutam despre aceste erori si incercam sa iti oferim recomandarile necesare pentru a le evita.

Black Friday 2023: cum sa evaluezi si sa dimensionezi propria campanie

Black Friday poate insemna, pentru unele magazine, dublarea vanzarilor din cursul anului. Majoritatea magazinelor online sunt de acord ca aceasta este cea mai importanta perioada a anului pentru ei.

Cum sa cresti CLV-ul pentru magazinul tau online

CLV (Customer Lifetime Value) este un indicator de performanta care desemneaza intreaga suma pe care un cumparator o va cheltui intr-un magazin online de-a lungul intregii perioade in care este client al respectivului shop.

Live shopping pe Instagram si Facebook: cum sa organizezi un eveniment de succes

Evenimentele live de shopping iti pot adduce un boost semnificativ de vanzari, mai ales daca sunt realizate corect. Chiar daca functia de live shopping nu mai este disponibila nativ pe Instagram...
1 ... 10 / 462
Confidentialitate
Utilizam cookie-uri pentru a-ti oferi serviciile si pentru a-ti optimiza experienta. Navigand in continuare, iti exprimi acordul cu privire la Politica de Cookies.