Bune practici eCommerce

Downselling: ce este si cum sa-l folosesti in eCommerce

La fel ca orice alta tactica de marketing, downselling te ajuta sa vinzi mai mult. Descopera in continuare cum o poti utiliza concret in magazinul tau online.

Cum utilizezi segmentarea clientilor pentru cresterea vanzarilor in eCommerce

Segmentarea corecta a clientilor eCommerce te poate ajuta sa imbunatatesti satisfactia cumparatorilor tai, sa cresti CLV (Customer Lifetime Value) si, mai ales, sa cresti vanzarile.

Livrarea in pick-up points si lockere - de ce este momentul sa le integrezi in shop

Livrarea in lockere si pick-up points rezolva si alte probleme de last mile delivery mai putin evidente, cum ar fi cele legate de costurile ridicate ale livrarii la usa in zonele rurale sau slab populate.

Strategii pentru cresterea vanzarilor magazinului tau de articole sport

Descopera in articol ce poti face pentru a administra si promova cu succes un magazin de articole sportive.

Cum sa adaugi landing page-uri personalizate in magazin pentru campania de Black Friday

In perioadele aglomerate de shopping, solutia pentru a-i ajuta pe clienti sa inteleaga mai repede ce ai de oferit este sa ii directionezi catre un landing page dedicat evenimentului respectiv.

Black Friday 11 Noiembrie 2022: cum iti pregatesti magazinul pentru cel mai mare eveniment de shopping

Descopera ce alte idei mai poti adauga in strategia ta de vanzari pentru Black Friday 2022, cel mai important eveniment de shopping al anului.

Omnichannel vs Multichannel: care e cea mai buna strategie pentru afacerea ta eCommerce?

Desi folosite adesea interschimbabil, exista diferente semnificative intre abordarile omnichannel si multichannel, doi dintre cei mai frecventi utilizati termeni din eCommerce. Insa care este cea mai potrivita alegere?

Alegerea fonturilor potrivite pentru shop-ul tau online - Identitatea vizuala a magazinului (III)

Fonturile sunt mai importante decat par. Alese incorect, efectele se pot rasfrange atat asupra logo-ului, cat si asupra intregului homepage al magazinului.

Principalele argumente care pot atrage cumparatorii in magazinul tau online

Mai important decat campaniile si targeting-ul lor, este ceea ce comunici prin ele. Hai sa aflam impreuna care sunt cele mai convingatoare argumente in eCommerce.

Cum creezi bannere care sa te ajute sa vinzi mai mult - Identitatea vizuala a magazinului (II)

Bannerele sunt eficiente doar daca sunt create corect si aliniate scopurilor tale de marketing. Iar asta inseamna mai mult decat alegerea fonturilor potrivite si a unei fotografii clare.
11 ... 20 / 67
Confidentialitate
Utilizam cookie-uri pentru a-ti oferi serviciile si pentru a-ti optimiza experienta. Navigand in continuare, iti exprimi acordul cu privire la Politica de Cookies.