Articole recente

Cum utilizezi segmentarea clientilor pentru cresterea vanzarilor in eCommerce

Segmentarea corecta a clientilor eCommerce te poate ajuta sa imbunatatesti satisfactia cumparatorilor tai, sa cresti CLV (Customer Lifetime Value) si, mai ales, sa cresti vanzarile.

Cumparatorul roman in 2022: mai chibzuit, insa mai increzator in retail si economie decat media europeana

Raportul Google Smart Shopper pentru Romania publicat la inceputul lunii noiembrie arata cateva dintre schimbarile survenite in comportamentul cumparatorilor in 2022, precum si multe alte informatii relevante.

Livrarea in pick-up points si lockere - de ce este momentul sa le integrezi in shop

Livrarea in lockere si pick-up points rezolva si alte probleme de last mile delivery mai putin evidente, cum ar fi cele legate de costurile ridicate ale livrarii la usa in zonele rurale sau slab populate.

Cum se pregateste eCommerce-ul romanesc pentru Black Friday 2022

Startul Black Friday 2022 se apropie cu pasi repezi, asa ca este timpul potrivit sa analizam pregatirile din industrie pentru cea mai importanta perioada de shopping a anului.

Strategii pentru cresterea vanzarilor magazinului tau de articole sport

Descopera in articol ce poti face pentru a administra si promova cu succes un magazin de articole sportive.

Fii alaturi de noi pe 31 octombrie la eCommerce Talks by easysales!

Luni, 31 octombrie, incepand cu orele 8:00, MerchantPro va fi partener in cadrul evenimentului eCommerce Talks organizat de Easy-Sales.com la Teatrul Elisabeta din Bucuresti (Bd. Regina Elisabeta 45).

Cum poate contribui un sistem ERP la cresterea sustenabila a afacerii tale eCommerce

Afla mai multe despre piata ERP: cine foloseste astfel de sisteme, de ce si la ce te pot ajuta concret?

Descopera functionalitatile MerchantPro recent adaugate, pentru un plus de eficienta in campaniile tale eCommerce

Descopera cele mai importante functionalitati MerchantPro recent lansate si vezi pe care dintre acestea le poti folosi cu efect imediat, ca sa iti optimizezi afacerea pentru BlackFriday si luna cadourilor.

Cum sa adaugi landing page-uri personalizate in magazin pentru campania de Black Friday

In perioadele aglomerate de shopping, solutia pentru a-i ajuta pe clienti sa inteleaga mai repede ce ai de oferit este sa ii directionezi catre un landing page dedicat evenimentului respectiv.

Black Friday 11 Noiembrie 2022: cum iti pregatesti magazinul pentru cel mai mare eveniment de shopping

Descopera ce alte idei mai poti adauga in strategia ta de vanzari pentru Black Friday 2022, cel mai important eveniment de shopping al anului.
11 ... 20 / 425
Confidentialitate
Utilizam cookie-uri pentru a-ti oferi serviciile si pentru a-ti optimiza experienta. Navigand in continuare, iti exprimi acordul cu privire la Politica de Cookies.