Articole recente

Cum sa cresti numarul de recenzii pozitive pentru magazinul tau online

Mai multe reviewuri te ajuta sa iti cresti veniturile si valoarea medie a comenzii. Este importanta, insa, si calitatea reviewurilor: ca de obicei, echilibrul e cel mai bun.

Trafic < CRO - Cum poti sa optimizezi low cost rata de conversie a magazinului tau eCommerce

Exista extrem de multe variabile care ii pot determina pe vizitatori sa renunte la cumparaturi pe site-ul tau. De aceea, evita sa incepi sa optimizezi rata de conversie inainte de a sti exact ce poate fi imbunatatit.

Cum sa vinzi produse alimentare online

Continuam seria articolelor care te ajuta sa deschizi un magazin online in functie de nisa in care activezi cu un ghid despre vanzarea produselor alimentare online.

Cum si de ce sa creezi un landing page pentru sarbatorile de iarna

Un landing page dedicat sarbatorilor de iarna va fi primul lucru pe care il vad utilizatorii care dau click pe o reclama a ta sau pe un link din social media, asa ca este important sa le transmiti atmosfera festiva inca de la primul contact.

Downselling: ce este si cum sa-l folosesti in eCommerce

La fel ca orice alta tactica de marketing, downselling te ajuta sa vinzi mai mult. Descopera in continuare cum o poti utiliza concret in magazinul tau online.

Analiza Black Friday 2022: eCommerce-ul intra in era prudentei cu cresteri sub 10%

Black Friday 2022 a adus cresteri temperate fata de anul trecut, semn ca publicul adopta un comportament de consum prudent si renunta tot mai mult la...

Cum utilizezi segmentarea clientilor pentru cresterea vanzarilor in eCommerce

Segmentarea corecta a clientilor eCommerce te poate ajuta sa imbunatatesti satisfactia cumparatorilor tai, sa cresti CLV (Customer Lifetime Value) si, mai ales, sa cresti vanzarile.

Cumparatorul roman in 2022: mai chibzuit, insa mai increzator in retail si economie decat media europeana

Raportul Google Smart Shopper pentru Romania publicat la inceputul lunii noiembrie arata cateva dintre schimbarile survenite in comportamentul cumparatorilor in 2022, precum si multe alte informatii relevante.

Livrarea in pick-up points si lockere - de ce este momentul sa le integrezi in shop

Livrarea in lockere si pick-up points rezolva si alte probleme de last mile delivery mai putin evidente, cum ar fi cele legate de costurile ridicate ale livrarii la usa in zonele rurale sau slab populate.

Cum se pregateste eCommerce-ul romanesc pentru Black Friday 2022

Startul Black Friday 2022 se apropie cu pasi repezi, asa ca este timpul potrivit sa analizam pregatirile din industrie pentru cea mai importanta perioada de shopping a anului.
21 ... 30 / 441
Confidentialitate
Utilizam cookie-uri pentru a-ti oferi serviciile si pentru a-ti optimiza experienta. Navigand in continuare, iti exprimi acordul cu privire la Politica de Cookies.