Articole recente

Strategia multi-channel: ce este si de ce ai nevoie de ea in eCommerce?

Majoritatea retailerilor online incep cu un singur canal, de regula un website propriu. Pe aceasta platforma se realizeaza toate vanzarile si, de regula, si majoritatea activitatilor financiare si de inventariere.

Cum identifici cumparatorii ideali pentru magazinul tau - definirea target market-ului

Ai auzit vreodata expresia "daca produsul tau este pentru toata lumea, atunci nu e pentru nimeni"? Aceasta este chintesenta target market-ului in eCommerce. Trebuie sa gasesti audienta ideala inca dinainte de a deschide primul magazin.

Optiuni noi pentru magazinele MerchantPro: Guest checkout, Personalizare proforme si facturi, Alerta revenire stoc

Ianuarie este de regula o luna de tranzitie si acomodare. MerchantPro nu se opreste insa nicio clipa, asa ca am intrat in noul an cu motoarele deja turate, exact cum iti promiteam la finalul lui 2020.

6 strategii de a gasi pretul corect pentru produsele tale

Stiai ca 80% dintre cumparatori spun ca pretul este cel care ii determina sa aleaga un magazin sau altul? Sau ca 90% dintre utilizatorii eCommerce sunt adevarati maestri in a vana cele mai bune oferte?

Un nou record de cresteri pentru magazinele MerchantPro in Decembrie: +99% fata de ultima luna din 2019

Luna Decembrie 2020 a adus cresteri spectaculoase de +99% ale vanzarilor pentru magazinele MerchantPro. Afla cum a stat piata de eCommerce la finalului anului 2020 din infograficul MerchantPro.

Cum sa-ti identifici concurenta in eCommerce si cum s-o analizezi

In orice nisa eCommerce ai activa, ai cu siguranta concurenta. Piata eCommerce a crescut semnificativ in 2020, iar aceasta crestere nu se va opri nici in acest an sau in urmatorii.

Cum cresti vanzarile in luna ianuarie, in perioada "moarta" post-vacanta

Ceva teribil de neplacut se intampla in fiecare an. Dupa cresterea fulminanta a vanzarilor care incepe cu Black Friday si continua cu sarbatorile de iarna, lucrurile iau o turnura neplacuta pentru proprietarii de afaceri eCommerce.

Viitorul eCommerce: 6 trenduri pentru 2021 pentru care sa te pregatesti de acum

Anul 2020 a adus o crestere neasteptata pentru industria eCommerce. Pandemia de COVID-19 a propulsat-o in topul industriilor profitabile.

Top beneficii pe care le ai la conectarea magazinului online cu un sistem ERP

Viteza cu care se desfasoara operatiunile eCommerce este cruciala. In prezent, cumparatorii se asteapta ca livrarile sa se faca rapid, insa si eficient, fara erori. Cum poti sa optimizezi procesele fara a sacrifica acuratetea?

Noi functionalitati pentru vanzari online: Segmentare comenzi, Coletaria Home Delivery, Societati multiple in Smartbill, Google Analytics 4 si multe altele

Suntem aproape de finalul unui an dificil, dar asa cum ultimele 9 luni ne-au aratat, provocarile ne ajuta sa ne depasim zona de confort si aduc noi oportunitati, la care altfel poate ar fi fost mai greu sa ajungem.
31 ... 40 / 331
Confidentialitate
Utilizam cookie-uri pentru a-ti oferi serviciile si pentru a-ti optimiza experienta. Navigand in continuare, iti exprimi acordul cu privire la Politica de Cookies.