Cum imi configurez adresa de email pe Outlook?

Microsoft Outlook este un software popular Microsoft pentru primirea si trimiterea de email-uri. Functioneaza atat pe desktop (pe Windows, MacOS) cat si pe dispozitivele mobile (pe Android, iOS).

Daca ai deja o adresa de email creata in platforma MerchantPro pe care doresti sa o configurezi astfel incat sa o accesezi usor de pe Outlook, ti-am pregatit o lista cu pasii pe care trebuie sa ii urmezi:

  1. Acceseaza meniul File si apoi sectiunea Add Account;

  2. Selecteaza Manual setup si, ulterior, POP or IMAP (afla ce sunt POP si IMAP);

  3. Completeaza setarile POP si IMAP, selecteaza Remember password si apasa butonul More Settings;

    User Information:

    • Your name: Numele tau
    • Email Address: Adresa ta de email

    Server Information:

    • Account type: IMAP
    • Incoming mail server: mail.merchantpro.com
    • Outgoing mail server (SMTP): mail.merchantpro.com

    Logon Information:

    • Username: Adresa ta de email
    • Password: Parola adresei de email

  4. Selecteaza Outgoing Server si bifeaza My outgoing server requires authentification;

  5. Acceseaza tab-ul Advanced, completeaza Incoming server (143) si Outgoing server (587) si apasa butonul OK;

  6. Verifica setarile introduse si apasa butonul Next;

  7. Dupa primirea mesajului de confirmare a testului, apasa butonul Close;

  8. Confirma finalizarea procesului apasand butonul Next si apoi Finish.

In cateva minute email-urile se vor sincroniza cu noul profil creat in Outlook.

Ultima modificare: 29 Jan 2021
Te-a ajutat acest articol?
Mai ai nevoie si de alte informatii?
Confidentialitate
Utilizam cookie-uri pentru a-ti oferi serviciile si pentru a-ti optimiza experienta. Navigand in continuare, iti exprimi acordul cu privire la Politica de Cookies.