Cum imi configurez contul Global Payments?

Ofera-le clientilor tai optiunea de a efectua plati prin intermediul procesatorului de plati Global Payments, lider pe piata furnizarii de solutii si echipamente de plata.

Plata prin Global Payments (GP Webpay) poate fi activata in magazin dupa ce ai fost aprobat de catre procesatorul de plati si ulterior dupa instalarea aplicatiei din cadrul panoului de control MerchantPro.

NOTE
Activarea serviciului GP Webpay necesita semnarea in prealabil a unui contract de acceptare la plata a cardurilor cu Global Payments.

Configurarea contului in platforma Global Payments

Urmeaza acesti pasi pentru a configura contul in cadrul platformei Global Payments:

  1. Deschide email-ul primit de la GP Webpay avand subiectul "GP webpay – mediu test – activare e-shop";

  2. Acceseaza portalul GP Webpay utilizand datele de conectare primite prin email;

  3. Acceseaza sectiunea Descarcari si descarca cheia publica de testare GPE (fisier "GPE_test_public_key.zip");

  4. Acceseaza sectiunea Gestiunea cheilor si genereaza cheia privata (personala) apasand Creeaza;

  5. Adauga o Parola cheie privata si apasa Creeaza;

  6. Salveaza local cheia privata generata (fisierul "gpwebpay-pvk.key");

  7. Selecteaza magazinul si apasa butonul Introduceti pentru a-i asocia magazinului tau online cheia privata generata si salvata anterior;

  8. Uploadeaza cheia privata si introdu Parola cheie privata;

Activarea metodei de plata in mod Demo in cadrul MerchantPro

  1. Acceseaza panoul de control al magazinului tau MerchantPro si Instaleaza aplicatia Global Payments;

  2. Mergi la sectiunea Setari conectare;

  3. Adauga ID Merchant (primit de la Global Payments);

  4. Uploadeaza fisierele ce contin Cheia publica (.pem) si Cheia privata ( .key);

  5. Adauga Parola cheie privata;

  6. Mergi la sectiunea Setari afisare si defineste preferintele pentru afisarea metodei de plata si pentru alte setari asociate. In Help Center vei gasi toate informatiile despre cum iti poti configura metodele de plata in magazin.

  7. Mergi la sectiunea Mod developer si activeaza Mod demo (pentru testarea metodei de plata, fara ca aceasta sa fie vizibila clientilor). In Help Center vei gasi mai multe detalii despre cum poti seta o metoda de plata online in mod demo.

  8. Apasa butonul Salveaza dupa ce ai verificat toate setarile.

  9. Contacteaza Global Payments in vederea realizarii testelor necesare in modul Demo. Dupa finalizarea acestora, Global Payments iti va furniza detaliile necesare pentru activarea metodei de plata in mod Live (de productie).

NOTE
Pentru a trece din modul Demo in modul Live (de productie) trebuie sa trimiti un email catre Global Payments la gpwebpay@gpe.cz. Dupa aprobarea solicitarii, vei primi un email cu subiectul "GP webpay – mediu productie – activare e-shop" ce contine datele pentru modul Live.

Activarea metodei de plata in mod Live in cadrul MerchantPro

  1. Acceseaza meniul Setari;

  2. Acceseaza optiunea Aplicatii;

  3. Selecteaza tab-ul Aplicatiile mele;

  4. Apasa icon-ul de Setari din dreptul aplicatiei Plata prin Global Payments;

  5. Mergi la sectiunea Mod developer;

  6. Deselecteaza Mod demo;

  7. In dreptul sectiunii Setari conectare selecteaza optiunea Adauga credentiale noi;

  8. Adauga credentialele pentru modul de productie, primite in prealabil in emailul de la Global Payments;

  9. Apasa butonul Actualizeaza dupa ce ai adaugat credentialele noi si ai verificat toate setarile.

Informatii necesare in cadrul magazinului

Asigura-te ca in magazinul tau online sunt incluse informatiile de mai jos, necesare pentru obtinerea aprobarilor din partea Global Payments:

  • Descrierea produselor/serviciilor oferite;

  • Includerea in pagina Contact a detaliilor privind:

    • Numele complet al societatii, numarul de inregistrare si CUI-ul;
    • Adresa completa a societatii;
    • Adresa de email si/sau telefonul de contact;
  • Includerea in pagina Termeni si Conditii sau distinct a informatiilor referitoare la:

    • Numele complet al societatii, numarul de inregistrare si CUI-ul;
    • Conditiile de livrare/prestare, dupa caz;
    • Politica de anulare a comenzilor;
    • Conditiile de returnare a produselor si restituire a platilor;
    • Modalitatile de solutionare a litigiilor;
    • Politica de confidentialitate/GDPR.
Ultima modificare: 28 May 2021
Te-a ajutat acest articol?
Mai ai nevoie si de alte informatii?
Confidentialitate
Utilizam cookie-uri pentru a-ti oferi serviciile si pentru a-ti optimiza experienta. Navigand in continuare, iti exprimi acordul cu privire la Politica de Cookies.