Cum imi configurez plata la sediu?

Ofera clientilor tai posibilitatea de a achita contravaloarea produselor comandate, direct la sediul fizic al magazinului tau. Activand optiunea Plata la sediu, clientii tai vor putea alege sa plateasca in locatie pentru ridicarea pachetelor.

Pentru a activa Plata la sediu trebuie sa setezi si o metoda de livrare de tip Ridicare din magazin care sa se afiseze pe site in momentul trimiterii unei comenzi online. Daca utilizatorul a optat pentru aceasta metoda de livrare si a selectat achitarea sumei in magazin, dupa plasarea comenzii va fi informat atat in pagina de after-checkout, cat si pe email, cu privire la adresa exacta a magazinului tau.

Afla in continuare cum poti configura cele doua optiuni.

Adaugare metoda de plata la sediu

  1. Acceseaza pagina Metode plata si mergi la metoda de plata Plata la sediu;

  2. Activeaza aplicatia si ulterior apasa butonul Instaleaza aplicatia;

  3. Mergi la sectiunea Setari afisare si defineste preferintele pentru afisarea metodei de plata si pentru alte setari asociate. In Help Center vei gasi toate informatiile de care ai nevoie pentru a configura setarile de afisare;

  4. Apasa butonul Instaleaza aplicatia dupa ce ai verificat setarile.

NOTE
Metoda de plata la sediu se va afisa in magazin doar daca ai activat si metoda de livrare de tip Ridicare din magazin.

Adaugare metoda de livrare in magazin

  1. Acceseaza pagina Metode livrare si apasa Adauga metoda livrare.

  2. Daca ai deja instalate si alte metode de livrare (de tip API), este posibil sa fie necesar sa aplici inca o selectie pentru tipul metodei de livrare, respectiv Metode de livrare custom;

  3. Introdu numele metodei de livrare asa cum se va afisa in magazin, in campul Denumire;

  4. Selecteaza Durata de livrare estimata pentru livrarea produselor, informatie ce va fi afisata pe site in pagina de checkout, avand la dispozitie urmatoarele variante:

    • Livrare in 1-2 zile;
    • Livrare in 3-5 zile;
    • Livrare in 6-10 zile;
    • Peste 10 zile;
  5. Selecteaza tipul metodei de livrare ca fiind Ridicare din magazin;

  6. In campul Detalii adresa introdu adresa magazinului sau a locatiei din care se va putea realiza ridicarea produselor (este recomandata adaugarea adresei complete care sa inclusa numele orasului/tarii);

  7. Mergi la sectiunea Disponibilitate si opteaza pentru Statusul activ daca doresti ca metoda de plata sa fie afisata imediat in magazin;

  8. Optiunea Disponibilitate pe zone de livrare iti permite sa alegi pentru ce zone de livrare sa se aplice metoda de plata cu livrare la sediu. Aceasta va fi afisata la checkout clientilor din zonele de livrare selectate.

    Zonele de livrare reprezinta o grupare de arii geografice pentru care percepi acelasi cost de livrare. Zonele de livrare se pot adauga din pagina Setari livrare produse pentru a putea fi apoi vizibile in pagina de setare a metodei de plata.

  9. Apasa butonul Salveaza dupa ce ai aplicat toate modificarile.

Ultima modificare: 28 May 2021
Te-a ajutat acest articol?
Mai ai nevoie si de alte informatii?
Confidentialitate
Utilizam cookie-uri pentru a-ti oferi serviciile si pentru a-ti optimiza experienta. Navigand in continuare, iti exprimi acordul cu privire la Politica de Cookies.