Cum imi configurez plata prin transfer bancar?

Transferul bancar ofera posibilitatea clientului de a plati atat prin virament bancar (folosind un serviciu de Internet Banking sau prin ordin de plata completat fizic la banca sa) cat si prin depunere de numerar in contul comerciantului la banca acestuia.

Afla in continuare toate detaliile legate de modul in care iti poti activa si configura metoda de plata prin Transfer bancar (ordin de plata).

Adaugare plata prin transfer bancar

Pentru a oferi posibilitatea clientilor tai sa plateasca prin transfer bancar, urmeaza pasii:

  1. Acceseaza pagina Metode plata;

  2. Mergi la metoda de plata Transfer bancar (ordin de plata);

  3. Apasa butonul din dreapta pentru a Activa aplicatia;

  4. Apasa butonul Instaleaza aplicatia;

  5. Mergi la sectiunea Setari generale si completeaza campurile pentru Conturi bancare. Introdu conturile bancare in care clientii pot vira contravaloarea comenzilor (acestea vor fi afisate pe documentele generate);

  6. Mergi la sectiunea Setari afisare si defineste preferintele pentru afisarea metodei de plata si pentru alte setari asociate. In Help Center vei gasi toate informatiile despre cum iti poti configura metodele de plata in magazin.

  7. Apasa butonul Salveaza dupa ce ai verificat toate setarile.

Afisarea metodei de plata in magazin

Dupa instalare, metoda de plata prin transfer bancar va putea fi selectata de catre clienti in Pagina de checkout.

Pentru detalii despre cum poti controla modul in care metodele de plata se afiseaza, acceseaza topicul Afisarea metodelor de plata in magazin.

Imediat dupa trimiterea comenzii, se va deschide pagina de after-checkout (de confirmare a plasarii cu succes a comenzii) unde clientul va primi o notificare asemanatoare celei de mai jos. Aceasta notificare contine pasii pe care trebuie sa ii urmeze clientul pentru a finaliza procesul de achizitie.

De asemenea, dupa plasare comenzii clientul va primi si prin email urmatoarele informatii necesare efetuarii platii prin Transfer bancar (ordin de plata):

  • numarul comenzii plasate in magazin;
  • produsele aferente acestei comenzi;
  • pretul produselor si pretul total de plata;
  • datele fiscale ale firmei care detine magazinul online, necesare clientului pentru a putea efectua transferul bancar.
    Poti edita oricand informatiile din contul tau accesand sectiunea Setari cont.
  • emailul de contact al magazinului tau, unde clientul poate trimite confirmarea de plata, pentru accelerarea procesului de livrare a produselor;

In panoul de control al magazinului tau MerchantPro, comanda se va inregistra cu statusul Comanda in asteptare, Plata in asteptare.

Dupa ce suma a fost achitata de catre client si a fost primita in cont, poti confirma comanda pentru a incepe procesarea acesteia, accesand pagina Comenzi in asteptare.

TIP
Iti recomandam ca procesarea comenzii si expedierea acesteia sa fie realizate doar dupa ce exista confirmarea incasarii banilor din partea bancii.

Ultima modificare: 28 May 2021
Te-a ajutat acest articol?
Mai ai nevoie si de alte informatii?
Confidentialitate
Utilizam cookie-uri pentru a-ti oferi serviciile si pentru a-ti optimiza experienta. Navigand in continuare, iti exprimi acordul cu privire la Politica de Cookies.