Cum activez Data layer in magazin?
Data layer este un obiect de JavaScript care colecteaza intr-un mod standardizat numeroase date despre diverse actiuni realizate in site de vizitatorii magazinului tau, cum ar fi cele privitoare la tranzactii eCommerce sau cele despre comportamentul utilizatorilor in site. Informatiile colectate pot fi ulterior preluate de diferite sisteme terte cu care este integrat website-ul tau, precum Google Tag Manager.
Pentru un nivel ridicat de flexibilitate, magazinele MerchantPro utilizeaza Data layer conform specificatiilor Google. Descopera in continuare detalii despre disponibilitatea Data layer in magazinul tau si despre paginile in care acesta este activ.
Activarea Data layer-ului in paginile din magazin
Daca magazinul tau utilizeaza template-ul V3 pentru interfata de shop, activarea Data layer-ului poate fi realizata manual din pagina Administrare taguri.
Apasa butonul Adauga un nou tag si selecteaza optiunea Data layer in overlayer-ul care se va deschide pe ecran; tag-ul va fi adaugat in mod automat in paginile si evenimentele declansatoare mentionate in capitolul anterior, care vor fi listate in listing-ul de administrare a tag-urilor din magazin.
Pentru o implementare corecta, te rugam sa ne contactezi la Centrul de Asistenta Clienti.
In cazul utilizarii template-ului MerchantPro Next, cea mai recenta versiune de interfata pentru magazinele MerchantPro, Data layer-ul este activ in mod implicit si nu necesita configurare manuala.
Paginile in care este adaugat Data layer
Indiferent de versiunea de template utilizata de interfata magazinului tau MerchantPro, Data layer-ul este disponibil pe urmatoarele pagini si in cazul declansarii urmatoarelor evenimente (triggers):
- Toate paginile din site;
- Pagini de produs;
- Pagini de catalog;
- Checkout;
- After-checkout;
- Actiuni efectuate in cart (adaugare, stergere produse).