Cum pot utilizatorii sa intre in contact cu magazinul meu?

Utilizatorii care doresc sa afle mai multe informatii despre produsele pe care le oferi, vor putea lua legatura cu departamentul de relatii cu clientii folosind unul sau mai multe canale de comunicare. Afla mai multe despre fiecare dintre acestea.

Contact telefonic si email

Afisarea numarului de telefon si a emailului in zonele cheie din site va confirma utilizatorilor ca pot lua usor legatura cu magazinul tau, sporind gradul de incredere necesar pentru a finaliza o comanda.

Vizitatorii magazinului online pot gasi datele de contact in magazin in mai multe locatii:

  1. Numarul de telefon:

    • in Top bar, fiind vizibil in toate paginile siteului;
    • in pagina de Produs (daca ai activat optiunea Afiseaza numarul de telefon in pagina de produs);
    • in pagina de Contact (daca ai activat optiunea Afiseaza date comerciant in pagina de contact si alte locatii specifice).
  2. Emailul:

    • in pagina de Contact (daca ai activat optiunea Afiseaza date comerciant in pagina de contact si alte locatii specifice);
    • in pagina Termeni si conditii;
    • in pagina Confidentialitate;
    • in pagina Politica de Cookies.

Formular de contact

In pagina de Contact a magazinului este adaugat in mod predefinit un formular de contact. Mesajele trimise de utilizatori prin intermediul formularului de contact vor fi receptionate pe adresa de email a magazinului pe care ai setat-o.

In configuratia standard, pagina de contact poate fi accesata de catre vizitatorul magazinului:

  • din top bar (vizibil din toate paginile site-ului)

  • din footer (pozitia linkului putand fi modificata)

Pentru a modifica pozitia elementului Contacteaza-ne din footer, urmeaza acesti pasi:

  1. Mergi la pagina Manager meniu din meniul Website;
  2. Mergi la Footer Block 3;
  3. Sterge sau dezactiveaza elementul Contacteaza-ne (este predefinit in Footer Block 3);
  4. Adauga un element nou in Footer Block-ul preferat, prin click pe butonul Adauga un element nou;
  5. Alege tipul Pagina predefinita;
  6. Selecteaza “Contacteaza-ne” ca fiind tipul paginii predefinite;
  7. Completeaza titlul paginii de contact, asa cum se va afisa in footer (ex: Contacteaza-ne);
  8. Mergi la sectiunea Setari afisare si alege sa activezi urmatoarele optiuni, daca doresti:
    • Atribut target Blank (linkul va fi deschis intr-un tab nou de browser);
    • Atribut nofollow (linkului ii va fi asignat atributul nofollow);
  9. Alege pozitia pe care o va avea elementul in lista din Footer Block-ul ales;
  10. Apasa butonul Salveaza dupa ce te-ai asigurat ca toate setarile sunt corecte.

Aplicatii de chat

Ofera-le clientilor o experienta completa si ia contact cu potentialii cumparatori in timp ce acestia navigheaza in magazin. Asigurandu-le asistenta necesara prin chat iti vei putea creste rata de conversie si vei reduce numarul de carturi abandonate.

Pentru a activa una dintre aplicatiile de chat online, mergi la meniul Setari:

  1. Acceseaza pagina Aplicatii, sectiunea ;
  2. Apasa pe butonul Instaleaza pentru a activa una dintre aplicatiile disponibile;
  3. In overlayer apasa pe butonul Instaleaza aplicatia;
  4. Alege una dintre optiuni:
    • Daca ai deja un cont de utilizator creat pe platforma serviciului de chat ales, selecteaza prima optiune si apasa Continua;
    • Daca nu ai inca un cont de utilizator pe platforma serviciului de chat ales, selecteaza a doua optiune si mergi pe site-ul serviciului respectiv si creeaza-ti un cont. Dupa ce ai finalizat crearea si setupul contului, revino in panoul de control al magazinului la setarile aplicatiei de chat si alege prima optiune;
  5. Adauga Id-ul sau scriptul aplicatiei de chat, pe care il vei regasi in contul de utilizator al aplicatiei;
  6. Apasa butonul Instaleaza aplicatia.
Ultima modificare: 11 Oct 2022
Te-a ajutat acest articol?
Mai ai nevoie si de alte informatii?
Confidentialitate
Utilizam cookie-uri pentru a-ti oferi serviciile si pentru a-ti optimiza experienta. Navigand in continuare, iti exprimi acordul cu privire la Politica de Cookies.