Cum functioneaza integrarea unui software ERP cu magazinul meu online?

Automatizeaza si simplifica operatiunile din cadrul magazinului tau online MerchantPro printr-o integrare cu o solutie ERP, care iti permite sa actualizezi in timp real intre cele doua entitati informatii referitoare la clienti, furnizori, vanzari, achizitii, stocurile disponibile sau miscarea produselor in depozit.

Descopera in continuare cum poti utiliza fluxurile de comunicare dintre magazinul tau MerchantPro si un software ERP.

Crearea si actualizarea de produse

Prin integrarea magazinului tau online cu o solutie ERP, produsele pot fi create in doua moduri:

  • Din sistemul MerchantPro - varianta cel mai des folosita;
  • Din ERP - daca software-ul respectiv permite acest lucru.

In functie de caracteristicile software-ului ERP, produsele nou create, precum si cele care au suferit modificari de pret, caracteristici, specificatii etc, sunt sincronizate fie bi-directional, fie doar uni-directional dinspre ERP catre MerchantPro prin intermediul unui API, la intervale regulate de timp.

Sincronizarea stocurilor

In momentul plasarii unei comenzi in magazin sau in situatia receptionarii de marfa noua, actualizarea este preluata din ERP via API de catre sistemul MerchantPro, la anumite intervale de timp. De asemenea, pentru sincronizarea permanenta a stocurilor intre ERP si MerchantPro sunt derulate in mod automat procese periodice de verificare a acuratetei datelor, respectiv de corectie a acestora.

Actualizarea comenzilor

Un software ERP centralizeaza comenzi din surse multiple si ulterior acestea pot fi sincronizate in mod automat si in sistemul MerchantPro. Transferul de informatii referitoare la comenzi se realizeaza bi-directional intre magazin si solutiile ERP care permit acest lucru sau doar uni-directional, dinspre MerchantPro catre ERP. Actualizarea se face in mod automat, insa poate fi realizata si manual in situatia in care intervin erori de comunicare intre cele doua sisteme.

TIP
In functie de ERP-ul cu care se realizeaza integrarea, pot exista anumite diferente in fluxurile standard. La cerere, putem crea un setup custom pentru a acomoda orice particularitate referitoare la produse si comenzi. De asemenea, tot printr-un setup custom putem realiza si integrarea mai multor magazine online cu acelasi ERP. Pentru detalii, te rugam sa ne contactezi.

Ultima modificare: 24 May 2021
Te-a ajutat acest articol?
Mai ai nevoie si de alte informatii?
Confidentialitate
Utilizam cookie-uri pentru a-ti oferi serviciile si pentru a-ti optimiza experienta. Navigand in continuare, iti exprimi acordul cu privire la Politica de Cookies.