Cum generez si configurez TikTok Pixel in magazin?
Acesta este sectiunea de help pentru versiunea Legacy a panoului de control. Daca utilizati panoul de control Flex, puteti gasi aici sectiunea de help relevanta.
In platforma MerchantPro ai posibilitatea de a configura setarile pentru instalarea automata a TikTok Pixel in magazinul tau online. Pixelul iti permite sa urmaresti performantele campaniilor pe care le desfasori in TikTok si sa creezi in platforma de socializare campanii de remarketing personalizate pe baza informatiilor despre actiunile utilizatorilor in site-ul tau, obtinute prin setarea urmaririi automate a anumitor evenimente.
Citeste in continuare detalii despre generarea TikTok Pixel si adaugarea acestuia in magazin.
Generarea pixelului in platforma TikTok
Ca sa generezi pixelul TikTok pentru magazinul tau, urmeaza pasii descrisi in continuare:
- Mergi in platforma TikTok si apasa butonul Get started pentru a-ti crea un cont business;
- Completeaza informatiile necesare la crearea contului pentru administrarea reclamelor in TikTok;
- Contului tau creat in TikTok ii va fi asociat un ID, disponibil la accesarea Assets > Events > Web events (apasa butonul Manage); copiaza ID-ul pixelului pentru a-l adauga ulterior in pagina de setari a aplicatiei TikTok Pixel din panoul de control al magazinului tau MerchantPro.
Configurarea TikTok Pixel in magazin
Urmeaza pasii de mai jos pentru a finaliza conectarea pixelului TikTok cu magazinul tau MerchantPro:
- Mergi in pagina Setari > Aplicatii la aplicatia TikTok Pixel; apasa butonul Instaleaza;
- Continua in pagina de setari a aplicatiei si personalizeaza modul de functionare al aplicatiei;
- Mergi la ID Cont si introdu in campul dedicat codul generat in contul tau de administrare a reclamelor din platfoma TikTok;
- Mergi la Identificator produse si selecteaza identificatorul unic pentru produse pe care doresti sa il utilizezi:
- ID produs;
- Cod produs - SKU;
- ID varianta de produs;
- SKU varianta de produs.
Nu este recomandat sa expui variantele de produs prin ID sau SKU de varianta; in cazul in care identificatorul ales nu va putea fi folosit pentru trackingul anumitor evenimente, se va folosi automat un alt identificator compatibil.
- Mergi la Valoarea asignata evenimentului Purchase si selecteaza modul in care se va trimite valoarea comenzii in cadrul evenimentului Purchase:
- Valoarea comenzii cu taxe si transport;
- Valoarea comenzii cu taxe si fara transport;
- Valoarea comenzii fara taxe si fara transport.
- Mergi la Tracking evenimente si selecteaza evenimentele pe care doresti sa le inregistrezi cu ajutorul pixel-ului; astfel, vei putea personaliza campaniile de retargetare in platforma TikTok pe baza datelor obtinute prin urmarirea unor evenimente precum:
- Adaugare in cos (add_to_cart);
- Comanda plasata (purchase);
- Initiere proces checkout (begin_checkout);
- Vizualizare pagina produs (view_content).
- Apasa butonul Salveaza dupa verificarea tuturor setarilor.