
Despre aplicatie
Aplicatia iti permite sa setezi trimiterea de emailuri automate catre clientii magazinului tau, dupa expedierea sau livrarea comenzii, cu scopul de a colecta feedback din partea acestora despre magazin sau review-uri de produse.Din sectiunea Elemente editabile disponibila in panoul de control al magazinului poti personaliza email-ul automat trimis catre clienti, in timp ce din paginile dedicate din shop poti vizualiza si administra toate cererile de feedback trimise catre clienti, respectiv feedback-ul primit de la acestia.
Cu ajutorul insight-urilor obtinute, poti remedia eventualele situatii reclamate, pentru a creste nivelul de satisfactie al clientilor, precum si pentru imbunatatirea reputatiei magazinului.
- Selectia tipului de eveniment care declanseaza email-ul de colectare a feedback-ului;
- Programarea trimiterii automate a email-urilor pentru solicitarea de review-uri de produs/feedback despre magazin;
- Optiune de dezactivare si reprogramare a colectarii de feedback in cazul clientilor care au primit deja un email;
- Posibilitatea de personalizare a email-ului automat trimis catre clienti;
- Optiunea de a solicita automat publicarea de review-uri despre produse;
- Sistem de administrare si monitorizare a solicitarilor de feedback si a raspunsurilor (cu posibilitate de arhivare);
- Setare de retrimitere rapida a solicitarilor de feedback ramase fara raspuns;
- Optiune de afisare pe site a feedback-urilor sub forma de marturii.
Beneficii
- Obtinerea de review-uri de produse din partea cumparatorilor;
- Identificarea eficienta a eventualelor nemultumiri ale clientilor;
- Cresterea gradului de satisfactie a clientilor si fidelizarea acestora;
- Imbunatatirea reputatiei magazinului;
- Cresterea vanzarilor.