Obtine mai multe vanzari cu ajutorul Facebook

Publica-ti cu usurinta catalogul de produse in Facebook, creeaza reclame personalizate si masoara eficienta campaniilor, pentru o performanta mai buna si costuri mai reduse.

Integrarea completa a magazinului tau cu Facebook te ajuta sa valorifici potentialul celei mai puternice retele sociale, in cel mai simplu mod.

Cum te ajuta integrarea directa intre magazinul MerchantPro si Facebook?

Mai multe comenzi prin Facebook Ads

Reclamele pe Facebook pot fi un instrument puternic pentru a creste vanzarile afacerii tale, atunci cand sunt utilizate strategic. Asigura-te ca reclamele tale sunt distribuite in mod targetat catre audienta pe care o vizezi si care are cel mai mare potential de a plasa o comanda.

Targeteaza clienti in functie de date demografice, comportamentul lor pe website-ul tau, locatie si alte particularitati. Foloseste campaniile de retargetare pentru a valorifica la maxim potentialul vizitatorilor care ti-au accesat magazinul si produsele, dar nu au finalizat comenzile.

Control complet la publicarea produselor

Datafeed-urile specifice Facebook sunt implicit disponibile pentru magazinul tau, astfel incat sa iti poti publica produsele mai usor. Personalizeaza cu usurinta feed-urile si segmenteaza-le in functie de diferiti parametri precum categorie de produse, promotii sau alte particularitati.

Foloseste apoi functiile de reclame dinamice din Facebook pentru a promova automat produse relevante pentru utilizatorii care si-au aratat interesul pentru site-ul sau produsele tale. Anunturile dinamice folosesc informatiile din catalogul tau pentru a afisa continut personalizat clientilor potentiali.

Urmareste & optimizeaza performanta

Monitorizarea si analizarea indicatorilor de performanta pentru reclamele tale in Facebook sunt esentiale pentru optimizarea strategiei, reducerea costurilor si maximizarea ROI-ului si a rentabilitatii campaniilor. Vei sti care campanii performeaza si vei putea sa aloci bugetul corect.

In magazinul tau MerchantPro ai deja integrat sistemul de tracking Facebook Pixel si CAPI, astfel incat sa poti porni campanii imediat, cu efort minim, si sa le poti monitoriza eficient in orice moment. Vei obtine rapoarte de acuratete ridicata, care te vor ajuta sa iei decizii informate legate de campaniile tale.

Sincronizeaza-ti catalogul de produse cu Facebook

Sincronizarea catalogului tau de produse cu Facebook este esentiala daca vrei sa folosesti la maximum aceasta platforma pentru publicitate și vanzari. Pe MerchantPro, magazinul tau are feed-urile de produse pentru Facebook deja configurate si, in plus, ai posibilitatea sa le modifici si segmentezi oricum doresti.

Sincronizarea catalogului iti permite sa creezi usor Facebook Dynamic Ads si sa personalizezi continutul livrat catre utilizatori pe baza interactiunilor acestora cu magazinul si produsele tale.

Crearea reclamelor devine de asemenea mai eficienta, atunci cand ai catalogul sincronizat intre magazin si Facebook. Poti de asemenea monitorizara cu acuratete ridicata performanta produselor si a campaniilor individuale.

Masoara eficienta campaniilor cu Facebook Pixel & CAPI

Atat Facebook Pixel, cat si Facebook Conversions API (CAPI) sunt instrumente vitale pentru optimizarea difuzarii si a performantei anunturilor si imbunatatirea eficientei generale a eforturilor tale de marketing.

Cu Facebook Pixel poti urmari si masura eficienta reclamelor livrate in Facebook, prin monitorizarea conversiilor si a altor actiuni importante. Pixelul iti permite de asemenea sa creezi segmente personalizate de public pe baza comportamentului utilizatorilor pe site-ul tau, precum vizualizarea de produse, adaugarea in cos, abandonarea cartului si multe altele.

Facebook Conversion API (CAPI) este o metoda alternativa sau complementara la Facebook Pixel. Spre deosebire de Pixel, care foloseste urmarirea bazata pe browser, CAPI opereaza de la server la server si este deosebit de util pentru scenariile in care urmarirea bazata pe browser ar putea fi limitata (de exemplu, din cauza setarilor de confidentialitate sau a blocajelor de anunturi).

Prin CAPI, datele sunt trimise direct de pe serverele MerchantPro catre serverul Facebook, oferind un transfer de date direct si de o acuratete mai mare.

Intrebari Frecvente

Nu ai gasit ce cautai? Intra in Help Center sau contacteaza-ne.

Daca vrei sa discuti direct cu un consultant, ne poti suna: +40 344 111 121

Ce produse pot sa promovez sau sa vand pe Facebook?

Atat timp cat respecti Politicile de comert ale Facebook, poti vinde o gama larga de produse pe aceasta platforma. Potrivit statisticilor Facebook, primele cinci cele mai populare categorii sunt: articole de uz casnic, mobila, articole pentru bebelusi si copii, imbracaminte si incaltaminte pentru femei, automobile, inclusiv masini, camioane si motociclete.

Cum pot promova produsele mele pe Facebook?

Pentru a promova eficient produsele pe Facebook, ai cativa pasi esentiali de parcurs: creeaza un profil de business atractiv; posteaza continut de calitate regulat (postari interactive si continut video, inclusiv live streaming-uri, stabileste colaborari cu influenceri); raspunde rapid la intrebarile si comentariile clientilor; utilizeaza Facebook Ads pentru a te adresa unei audiente specifice, profitand de optiunile avansate de segmentare ale platformei.

Mai departe foloseste Facebook Insights pentru a analiza performanta campaniilor si pentru a-ti ajusta strategia.

Cum pot sa imi configurez un magazin pe Facebook?

Pentru a configura un magazin pe Facebook trebuie sa incepi prin crearea unei pagini de Facebook de business, daca nu ai deja una. Acceseaza sectiunea „Shop” pe pagina ta si urmeaza instructiunile pentru a seta magazinul (adaugi produsele, confirgurezi optiunile de plata, etc.).

Platforma MerchantPro iti ofera datafeed-uri de produse configurate deja pentru Facebook, pe care le poti utiliza. Astfel te asiguri ca produsele afisate in Facebook sunt mereu actualizate in functie de modificarile din magazinul tau.

Mai departe poti folosi functiile de promovare ale Facebook pentru a atrage trafic catre magazinul tau.

Cum pot folosi recenziile si feedback-ul clientilor pentru a imbunatati vanzarile?

Iata cateva sugestii pentru a creste vanzarile utilizand recenziile si feedback-ul clientilor: colecteaza activ recenziile prin email-uri post-vanzare sau solicitari pe retelele sociale; raspunde la recenziile clientilor pentru a le arata ca sunt importante parerile lor; utilizeaza recenziile pozitive in strategiile de marketing pentru a creste increderea potentialilor clienti si nu in ultimul rand, analizeaza feedback-ul primit si ajusteaza produsele sau serviciile pentru a corespunde mai bine asteptarilor clientilor si pentru a incuraja recomandarile.