Platforma specializata de eCommerce pentru segmentul Casa si Gradina

Comertul electronic este in plina expansiune in sectorul de Home & Garden.

MerchantPro reprezinta solutia perfecta pentru magazinele specializate in comercializarea mobilei, decoratiunilor interioare si a accesoriilor pentru casa si gradina.

Ofera-le clientilor tai o experienta de shopping memorabila

Alatura-te brandurilor de top din segmentul Home & Deco care au inteles ca alegerea corecta a platformei de eCommerce poate face diferenta.

Personalizare si design flexibil

Magazinele de casa si gradina se concentreaza adesea pe estetica si design, asa ca platforma eCommerce ar trebui sa ofere un nivel ridicat de flexibilitate pentru personalizarea aspectului si a functionalitatilor magazinului tau.

Cu frontend-ul nostru flexibil, ai control total, ceea ce inseamna ca poti sa te concentrezi pe dezvoltarea afacerii.

Automatizari de marketing

Te ajutam sa implementezi in business-ul tau cele mai eficiente automatizari si tactici de marketing specifice comertului online cu mobilier si accesorii de casa si gradina.

Prin integrarea facila a canalelor populare precum Facebook, Instagram si TikTok, poti extinde prezenta afacerii tale pe platforme cu milioane de utilizatori.

Multi-store

Extinde-te in noi regiuni si piete, fiecare magazin cu propriul sau design, limba, moneda si produse. Gestioneaza toate magazinele online intr-un singur panou de control.

Intr-un sector competitiv precum cel de Casa si Gradina, viteza este esentiala. Cu MerchantPro iti poti lansa rapid afacerea pe piata si iti poti pune in practica viziunea.

Omnichannel – strategia castigatoare in segmentul Home & Deco

Clientii tai trebuie sa poata sa iti descopere produsele si sa aiba flexibilitatea de a cumpara de oriunde s-ar afla – online sau offline, sa le ridice din magazin sau sa le primeasca acasa.

MerchantPro se concentreaza pe experientele Omnichannel ale clientilor tai si pe integrarea canalelor de cumparaturi online si offline.

Platforma noastra are capabilitati multi-channel extinse si poate fi usor personalizata pentru a raspunde strategiei tale de vanzari.

Sistem robust de gestiune a catalogului de produse

MerchantPro iti permite gestionarea unei game largi de produse fara ca viteza de incarcare sa fie influentata in vreun fel.

Poti elimina in mod automat articolele care nu mai sunt disponibile in stoc sau poti permite vanzarea produselor direct din stocul furnizorului la nivel de produs.

Foloseste o platforma gandita in mod special pentru integrarea cu sistemul tau ERP sau WMS.

Sistem avansat de filtrare si cautare

Sistemul flexibil de administrare a atributelor si filtrelor iti permite sa creezi un numar nelimitat de filtre de produse pentru catalogul tau.

Ai ales vreodata o canapea pentru sufragerie? Sunt multe criterii de care trebuie sa tii cont: materialul tesaturii, culoarea, dimensiunile, tipul cadrului si altele. Atunci cand cumperi o canapea din magazinul local de mobila, un consultant te va ajuta sa faci alegerea potrivită.

In comertul online filtrele bazate pe caracteristicile produsului indeplinesc acest rol. Ele sunt cele care te vor ajuta sa elimini toate produsele care nu se potrivesc cu cerintele tale si sa gasesti rapid produsul care le indeplineste in totalitate.

Ce spun clientii care au ales platforma MerchantPro

Peste 5.000 de clienti din Romania si intreaga lume au avut incredere in noi. Vezi povestile antreprenorilor pe care i-am sustinut in cei aproape 20 de ani de cand contribuim la dezvoltarea eCommerce-ului din Romania.

  • Solutia eCommerce pentru noi trebuia sa raspunda la doua provocari: sa ne permita ca magazinul nostru online sa fie o extensie a showroom-urilor din perspectiva design-ului si sa ne simplifice partea operationala. Echipa noastra s-a acomodat foarte rapid cu MerchantPro, iar stabilitatea platformei si lipsa grijilor tehnice ne permit sa ne concentram pe business.

    Corina Pascal
    theHome
  • In platforma anterioara, viteza de incarcare a site-ului a fost unul dintre aspectele problematice, ceea ce afecta experienta utilizatorilor si, implicit, rata de conversie. Asta ne-a determinat sa cautam o solutie mai eficienta si scalabila. Datorita infrastructurii MerchantPro reusim sa gestionam si comenzile intr-un mod rapid si eficient si sa centralizam toate procesele legate de vanzari. Platforma este extrem de usor de personalizat, oferind posibilitatea de a adapta solutiile la nevoile noastre specifice. Un mare plus este suportul tehnic oferit atat in timpul implementarii, cat si ulterior.

    VLAdiLA
  • Am migrat magazinul online de pe WooCommerce catre MerchantPro si schimbarea a fost bine-venita! Serviciul de asistenta este proactiv in orice moment si toate dezvoltarile custom pe care le-am facut ulterior au fost foarte bine sustinute de platforma. Raportul calitate-cost este unul corect si sunt multumita de ceea ce imi ofera MerchantPro.

    Denisa Stefan
    RoseHome
  • Operam deja doua magazine online pe MerchantPro. Platforma ne sustine planurile de dezvoltare si ne ofera acces la o multitudine de functii care ne ajuta sa administram mai eficient business-ul. Solutia este bine gandita si in cazurile in care a fost necesar sa dezvoltam ceva suplimentar, procesul a fost foarte usor.

    Mihai Moise
    Casa Moise
  • Aveam nevoie pentru afacerea noastra de o solutie eCommerce mai flexibila si, in acelasi timp, sa colaboram cu o echipa care rezolva in timp util tichetele deschise. Asa ca am migrat la MerchantPro si consideram ca am ales inspirat. Platforma este simplu de utilizat, avem un Account Manager dedicat, suntem multumiti de preturile competitive de mentenanta, iar sectiunea de Help din site, una foarte cuprinzatoare, ne este de mare ajutor. Nu in ultimul rand, apreciem atitudinea profesionista si orientata catre client a echipei MerchantPro.

    Mihai Potirca
    E-Baie

Intrebari Frecvente

Nu ai gasit ce cautai?Ā Intra in Help CenterĀ sau contacteaza-ne.

Daca vrei sa discuti direct cu un consultant, ne poti suna: +40 344 111 121

Care sunt cele mai recente tendinte in design interior?

Tendintele in design interior se schimba de-a lungul timpului, dar exista cateva tendinte recente care sunt extrem de populare: designul eco-friendly, spatiile multifunctionale, minimalismul, designul scandinav.

Cum pot sa gestionez eficient inventarul si expedierea produselor?

Un software specializat de tip ERP sau WMS pentru gestionarea inventarului poate facilita urmarirea produselor, stocurile, comenzile si alte aspecte legate de inventar.

Acest lucru te poate ajuta sa eviti erorile umane si sa ai o imagine mai clara asupra stocului. Este important sa ai si un sistem eficient pentru logistica de expediere, mai ales daca vinzi produse voluminoase, grele sau fragile.

Cum pot sa ma diferentiez de concurenta in segmentul vanzarii de produse pentru casa si decoratiuni?

Diferentierea de concurenta este esentiala pentru a-ti construi o identitate distincta, pentru asta este important sa creezi o estetica a brandului si un stil distinct pentru magazinul tau.

In acelasi timp este important sa oferi servicii de consultanta in design interior sau de personalizare a produselor pentru a putea satisface nevoile specifice ale clientilor.

Asistenta personalizata poate face diferenta la fel cum si produsele exclusiviste sau personalizate pot atrage clientii in cautarea unor elemente de design speciale.

Cum gasesc furnizorii potriviti pentru produse de casa si gradina?

Identificarea furnizorilor potriviti pentru un magazin online de produse pentru casa si gradina este un pas esential in dezvoltarea business-ului tau.

Iata cateva aspecte la care sa fii atent: verificarea calitatii produselor, evaluarea si negocierea termenilor contractuali (costurile de transport, termenele de plata si posibilele reduceri pentru comenzi mari dar si politica de returnare si garanțiile) sau analiza capacitatii de livrare (in special in perioadele cu cerere mare).