Stiri si tendinte

Ce sunt si cum functioneaza Responsive Search Ads in Google?

De la 30 iunie 2022 Google retrage complet ad-urile cu text extins din Search Network, in timp ce reclamele adaptabile (Responsive Search Ads) vor deveni instrumentul de baza in campaniile de cautari din platforma...

Vanzari si responsabilitate sociala in vremuri incerte

Discutam in continuare despre masurile care pot fi luate de afacerile eCommerce pentru ajustarea strategiei in vremuri de instabilitate geopolitica si economica.

Ce este D2C si care sunt avantajele acestui model de business pentru micii producatori

D2C eCommerce este unul dintre trendurile care ii pot ajuta cel mai mult pe micii producatori. Afla mai multe despre ce presupune si despre cum il poti folosi in favoarea ta.

Cresteri spectaculoase pentru shop-urile MerchantPro in 2021: +48% in comenzi, +72% in valoarea acestora

Schimbarea comportamentului de consum al romanilor si digitalizarea accentuata a acestuia se reflecta in cifrele la nivel de an inregistrate de cele peste 1.500 de magazine active din platforma eCommerce MerchantPro.

Trenduri eCommerce pe care sa le urmaresti in 2022

La ce evolutii ne putem astepta in 2022? Care sunt trendurile majore din eCommerce pentru 2022 si anii urmatori? Hai sa le descoperim impreuna.

MerchantPro, premiat in categoria “Inovatie locala pentru un eCommerce international” la Gala Wall-Street.ro 2021

MerchantPro s-a numarat printre laureatii Galei Wall-Street.ro, care a avut loc pe 7 decembrie, cu un premiu in categoria “Inovatie locala pentru un eCommerce international”.

Black Friday & Cyber Monday 2021 in platforma MerchantPro: +20% in numarul de vanzari si +36% in valoarea comenzilor

In urma unei analize a evolutiei celor peste 1.500 de magazine MerchantPro, perioada dedicata reducerilor a adus comerciantilor cu 20% mai multe vanzari si o crestere de 36% in valoarea comenzilor comparativ cu perioada similara a anului precedent.

eCommerce Compass: vanzarile Home&Deco, IT&Electronice si articole sportive, cele mai spectaculoase cresteri fata de 2020

Conform unei analize MerchantPro, numarul comenzilor in perioada ianuarie-septembrie 2021 a crescut cu 54% fata de anul precedent, in timp ce pentru valoarea comenzilor plasate s-a inregistrat o crestere de 76% YOY (year over year).

MerchantPro Edu & Universitatea Lucian Blaga din Sibiu - Proiectul care deschide apetitul pentru eCommerce al noii generatii de antreprenori online

In prima parte a anului 2021, platforma MerchantPro s-a transformat in "material didactic" pentru 100 de studenti romani si straini ai Universitatii Lucian Blaga din Sibiu.

Retargeting lanseaza noua platforma de Marketing all-in-one - Sporeste-ti conversia cu pana la 15%!

Retargeting a lansat oficial noua platforma de marketing automatizat all-in-one, dedicata atat magazinelor online locale, cat si celor internationale.
1 ... 10 / 30
Confidentialitate
Utilizam cookie-uri pentru a-ti oferi serviciile si pentru a-ti optimiza experienta. Navigand in continuare, iti exprimi acordul cu privire la Politica de Cookies.