Stiri si tendinte

Raportul GPeC: Romanii au facut in 2019 cumparaturi online de peste 4,3 mdl euro

Conform ARMO, valoarea comertului online din 2019 a depasit cu 20-22% estimarile din 2018.

Peste jumatate dintre romani fac cumparaturi online cel putin o data pe luna

Tot mai multi romani au achizitionat produse sau servicii online, conform studiului GPeC.

5 obiceiuri ce te vor ajuta sa devii un antreprenor de succes

Exista cateva obiceiuri de viata pe care le-ai putea adopta cu usurinta pentru a obtine rezultate mai eficiente in domeniul tau de activitate si a-ti dezvola abilitatile de antreprenor.

Romanii au cumparat online anul trecut produse in valoare de 2,8 miliarde de euro

Potrivit cifrelor si estimarilor principalilor jucatori din comertul electronic romanesc impreuna cu GPeC, valoarea cumparaturilor online a ajuns la 2,8 miliarde de euro in 2017, cu peste 40% mai mult decat in 2016.

59% crestere la platile online prin card anul acesta in Romania

Conform cifrelor furnizate de RomCard, valoarea platilor online prin card in sistemul 3D Secure la magazinele online romanesti a inregistrat o crestere de 59% in primele trei trimestre ale anului 2016.

Suedia, prima societate care va renunta la banii lichizi

Suedia este pe cale sa devina prima tara care nu va mai folosi bani lichizi, multumita sistemelor securitate de plata cu cardul, in care cetatenii au foarte mare incredere.

Concluzie BRAT - Internetul a devenit o utilitate in Romania

Conform unui studiu BRAT, peste 95% dintre tinerii din mediul urban utilizeaza Internetul, cu varste cuprinse intre 14-24 ani, in Bucuresti si orasele mari procentul depasind de 98%.

Cumparaturile online se vor face pe Facebook

Facebook imbunatateste experienta de shopping pe telefon prin adaugarea unei sectiuni speciale de cumparaturi online, parte a unei strategii de inlesnire a ecommerce-ului pe reteaua de socializare.

Comportamentul in eCommerce la nivel global

In fiecare tara cumparatorii au comportamente diferite de achizitie. Compania Remarkety, specializata in email marketing, a realizat un TOP 10 al tarilor cu cele mai dezvoltate piete online.

Documentar: Marketingul de Continut schimba regulile jocului

Continutul transforma fundamental afacerile online si offline. Continutul pe care il oferim publicului, clientilor nostri, are o valoare mult mai mare decat in trecut si intrerupe "structura" traditionala de marketing cu care eram obisnuiti.
1 ... 10 / 18
Confidentialitate
Utilizam cookie-uri pentru a-ti oferi serviciile si pentru a-ti optimiza experienta. Navigand in continuare, iti exprimi acordul cu privire la Politica de Cookies.