Platforma eCommerce Multi-Store
Solutia noastra eCommerce Multi-store ofera o gama larga de functionalitati care elimina limitele solutiilor de ecommerce clasic cu un singur magazin.
Fiecare magazin este complet unic, cu propriul sau catalog, clienti, comenzi, stocuri, nume de domeniu, optiuni de plata si livrare si interfata de utilizator; toate aceste magazine avand produsele, stocurile si preturile sincronizate in mod automat din acelasi catalog central.
Spre deosebire de alte solutii care izoleaza doar logica de catalog, solutia noastra este o adevarata solutie multi-store.
Extinde-ti afacerea cu ajutorul platformei Multi-Store
Lanseaza-ti propria retea de magazine online pentru o conversie optima. Conecteaza mai multe magazine la acelasi inventar fara complexitatea de care ai parte cu solutiile clasice.
Internationalizare
Daca doresti sa vinzi pe mai multe piete internationale poti utiliza magazine online separate pentru fiecare tara sau regiune.
Separa strategia B2C de B2B
Daca targetezi atat clienti individuali (B2C) cat si alte afaceri (B2B) poti gestiona cu mai multa usurinta afacerea pe o platforma Multi-store.
Magazine de nisa sau multi-brand
Crearea de magazine online de nisa specializate sau pentru branduri separate permite atragerea unui public cu interese specifice.
Gestioneaza catalogul de produse dintr-o singura interfata
Creeaza si actualizeaza simultan produsele in toate magazinele conectate. E suficient sa creezi un produs nou in magazinul principal, urmand ca acesta sa fie creat automat in magazinele conectate. Stocurile si actualizarile produselor existente se vor propaga automat in toate celelalte magazine.
Extindere internationala cu specific local
Seteaza limba specifica fiecarui magazin si moneda locala sau aplica configurari particulare in functie de preferintele publicului tinta. De exemplu, poti avea doua magazine diferite pentru Romania si Bulgaria, fiecare cu moneda specifica, respectiv RON si BGN.
Domenii separate pentru fiecare magazin
Foloseste mai multe subdomenii sau domenii pentru magazinele tale pentru a asigura o mai buna strategie de marketing. Vei obtine URL-uri diferite si rezultate mai bune in ceea ce privește optimizarea SEO prin utilizarea unor descrieri diferite pentru acelasi produs listat pe magazine diferite.
Catalog specific magazinului
Foloseste un catalog specific magazinului in functie de segmentul tinta de clienti. Alocarea produselor pentru fiecare magazin in parte este extrem de simplă si intuitiva, poti aloca o categorie dinamica de produse pentru a fi sincronizata cu fiecare magazin conectat in parte.
Preturi diferentiate in functie de specific
Foloseste o politica de preturi diferentiale pentru a iti maximiza profitul. Aplicati functionalitatea de suprascriere a preturilor in functie de magazine si listati aceleasi produse la preturi diferite in functie de locatie sau oferta disponibila in fiecare magazin.
Targetare geografica precisa
Poti crea magazine pentru diferite zone sau orase si sa redirectionezi clientii catre magazinul cel mai apropiat de locatia lor geografica. Combinand aceasta cu functia Marketplace care permite vanzatori multipli in cadrul aceluiasi magazin, poti servi clientii direct si/sau prin intermediul partenerilor tai.