Bune practici eCommerce

Boom-ul creatorilor de continut: cum te poate ajuta acest trend sa vinzi produse digitale
Cu cat tehnologiile eCommerce evolueaza, cu atat mai multe oportunitati de monetizare exista pentru creatorii de continut.

Ce este comertul conversational si cum sa-l utilizezi in shop
Comertul conversational este un tip de eCommerce care include mai multe modalitati de a vinde prin crearea de interactiuni directe cu vizitatorii site-ului tau, in timp real.

De ce sa creezi o comunitate online in jurul afacerii tale eCommerce
Te-ai gandit vreodata sa creezi o comunitate online in jurul magazinului tau eCommerce? Daca nu, iata de ce ar trebui sa o faci.

Frauda in eCommerce: cum o identifici si ce poti face pentru a o combate
Chiar daca magazinul tau online nu a fost inca victima fraudei, este important sa stii cum sa identifici semnele acesteia cat mai din timp, pentru a-ti putea proteja atat afacerea, cat si pe clientii acesteia.

Optimizarea bugetului de marketing in eCommerce: cum sa investesti eficient in promovare
Te intrebi cat ar trebui sa cheltui pentru promovarea magazinului tau eCommerce? Vrei sa știi, odata ce ai stabilit o suma, cum ar trebui sa o imparti intre canalele de promovare pentru un efect maxim?

Cum sa utilizezi perioada Pastelui pentru a-ti fideliza clientii
Afla cum poti sa folosesti boom-ul de vanzari din perioada Pastelui pentru a crea un trend ascendent mai durabil in cash-flow-ul magazinului tau.

Solutia Aqurate, disponibila in MerchantPro - personalizare AI pentru venituri cu pana la 30% mai mari
Aqurate Personalize este un tool bazat pe inteligenta artificiala care ajuta magazinele online sa isi creasca rata de conversie, valoarea medie a cosului (AOV) si retentia clientilor prin recomandari personalizate de produse.

Creste-ti afacerea eCommerce cu ajutorul TikTok
Daca magazinul tau online nu are inca o prezenta pe TikTok, afla in continuare de ce ar trebui sa o iei in calcul.

Inspira si creste-ti vanzarile online in Luna Femeilor
Afla cum iti poti creste vanzarile magazinului tau eCommerce in luna martie, dedicata sarbatoririi femeilor din intreaga lume.

Cum sa reduci impactul perioadelor mai putin dinamice in eCommerce
Inceputul de an este de obicei dificil pentru eCommerce, insa chiar daca este greu sa influentezi trendurile, exista cateva lucruri pe care le poti face pentru a scadea impactul lor asupra afacerii tale.