Bune practici eCommerce

Recomandari iesite din tipar pentru campanii reusite de Valentine’s Day si Dragobete

Te-ai pregatit pentru primele evenimente majore ale anului, Valentine’s Day si Dragobetele? Daca nu, inca nu e timpul pierdut sa le faci sa conteze pentru magazinul tau online!

Trenduri eCommerce de urmarit in 2023 si cum sa-ti aliniezi magazinul MerchantPro la acestea

Dupa doi ani de crestere exponentiala, industria eCommerce asteapta un 2023 usor diferit. Chiar daca nu ne asteptam la o scadere a industriei (cel putin, nu in Romania), anul acesta va fi unul usor mai provocator.

Cum sa cresti numarul de recenzii pozitive pentru magazinul tau online

Mai multe reviewuri te ajuta sa iti cresti veniturile si valoarea medie a comenzii. Este importanta, insa, si calitatea reviewurilor: ca de obicei, echilibrul e cel mai bun.

Trafic < CRO - Cum poti sa optimizezi low cost rata de conversie a magazinului tau eCommerce

Exista extrem de multe variabile care ii pot determina pe vizitatori sa renunte la cumparaturi pe site-ul tau. De aceea, evita sa incepi sa optimizezi rata de conversie inainte de a sti exact ce poate fi imbunatatit.

Cum sa vinzi produse alimentare online

Continuam seria articolelor care te ajuta sa deschizi un magazin online in functie de nisa in care activezi cu un ghid despre vanzarea produselor alimentare online.

Cum si de ce sa creezi un landing page pentru sarbatorile de iarna

Un landing page dedicat sarbatorilor de iarna va fi primul lucru pe care il vad utilizatorii care dau click pe o reclama a ta sau pe un link din social media, asa ca este important sa le transmiti atmosfera festiva inca de la primul contact.

Downselling: ce este si cum sa-l folosesti in eCommerce

La fel ca orice alta tactica de marketing, downselling te ajuta sa vinzi mai mult. Descopera in continuare cum o poti utiliza concret in magazinul tau online.

Cum utilizezi segmentarea clientilor pentru cresterea vanzarilor in eCommerce

Segmentarea corecta a clientilor eCommerce te poate ajuta sa imbunatatesti satisfactia cumparatorilor tai, sa cresti CLV (Customer Lifetime Value) si, mai ales, sa cresti vanzarile.

Livrarea in pick-up points si lockere - de ce este momentul sa le integrezi in shop

Livrarea in lockere si pick-up points rezolva si alte probleme de last mile delivery mai putin evidente, cum ar fi cele legate de costurile ridicate ale livrarii la usa in zonele rurale sau slab populate.

Strategii pentru cresterea vanzarilor magazinului tau de articole sport

Descopera in articol ce poti face pentru a administra si promova cu succes un magazin de articole sportive.
1 ... 10 / 63
Confidentialitate
Utilizam cookie-uri pentru a-ti oferi serviciile si pentru a-ti optimiza experienta. Navigand in continuare, iti exprimi acordul cu privire la Politica de Cookies.