Despre aplicatie
Aplicatia iti permite sa utilizezi simultan un singur stoc comun in doua sau mai multe magazine si sa sincronizezi automat inventarul intre magazinele operate.Poti utiliza solutia Multi Store daca administrezi mai multe magazine la nivel international sau local, daca magazinul tau functioneaza in sistem dropshipping sau pur si simplu daca detii mai multe locatii de vanzare pe care vrei sa le sincronizezi la nivel de stocuri si inventar.
Magazinul pe care instalezi aplicatia Multi Store va servi drept magazin Sursa (primar) si va detine controlul asupra stocurilor. Celelalt magazin pe care alegi sa il conectezi va functiona ca magazin de tip Target (secundar) si va prelua inventarul si stocurile din magazinul Sursa.
Aplicatia actualizeaza automat inventarul de produse din magazinele conectate in momentul in care are loc orice modificare de stoc intr-unul dintre magazine, spre exemplu cand se inregistreaza o comanda noua, o anulare de comanda, un retur sau o suplimentare de stocuri la nivel de produs. De asemenea, crearea de produse noi in magazinul Sursa (primar) se va propaga catre magazinul Target (secundar), astfel incat catalogul de produse sa fie in permanenta actualizat in toate locatiile.
- Comunicare via API intre magazinul principal si magazinele secundare;
- Setari avansate pentru trimiterea produselor catre magazinele secundare si pentru actualizarea catalogului;
- Crearea automata in magazinele secundare a produselor create in magazinul principal;
- Propagarea automata in toate magazinele conectate a stocului si actualizarilor produselor existente;
- Functie de dezactivare a importului/actualizarii anumitor campuri de produs;
- Optiuni de conversie automata a preturilor in alte monede sau de ajustare a acestora pe baza unor reguli automate de calcul.
Beneficii
- Interconectarea mai multor magazine create in platforma MerchantPro;
- Gestionare centralizata a catalogului de produse si a inventarului;
- Domenii, metode de livrare & plata localizate pentru fiecare magazin in parte;
- Posibilitatea extinderii internationale a afacerii;
- Crearea de magazine de nisa sau multi-brand;
- Setarea de politici de preturi diferentiate/magazin in functie de profilul clientului - B2B sau B2C;
- Reducerea la minimum a riscului de erori umane;
- Cresterea profitabilitatii.