Despre aplicatie
Sedona ERP este o solutie flexibila de management al resurselor pentru companii, creata de Sedona Retail Software. Aceasta permite atat micilor intreprinzatori online, cat si magazinelor eCommerce cu mii de produse listate, sa isi eficientizeze operatiunile esentiale.Prin conectarea magazinului tau cu Sedona ERP ai posibilitatea de a accesa informatii despre comenzi, clienti, stocuri, produse si preturi, toate sincronizate in mod automat cu magazinul tau online.
Astfel, ai mereu la indemana date precise, care iti vor permite sa cresti satisfactia clientilor magazinului, in timp ce reduci si costurile operationale ale afacerii tale.
- Sincronizarea stocurilor intre ERP si platforma MerchantPro, via API;
- Crearea si actualizarea de produse in ERP si sincronizarea lor cu magazinul online;
- Transmiterea automata a informatiilor despre comenzi catre sistemul ERP;
- Sincronizarea automata a statusului comenzilor intre ERP si magazin;
- Posibilitatea actualizarii preturilor din magazin pe baza celor din ERP.
Beneficii
- Automatizarea actualizarii stocurilor de produse intre ERP si MerchantPro;
- Cresterea productivitatii prin automatizarea operatiunilor repetitive;
- Functie de gestiune a stocului, sincronizata 24/24h cu magazinul online;
- Optimizarea fluxului de procesare a comenzilor;
- Diminuarea riscului de erori umane;
- Eficientizarea costurilor operationale ale magazinului.