Despre aplicatie
SmartBill reprezinta una dintre cele mai populare si utilizate solutii online de facturare si gestiune din Romania, cu milioane de facturi emise lunar.Prin instalarea aplicatiei, iti conectezi automat magazinul online la sistemul SmartBill si ai posibilitatea de a emite, sterge si anula facturi SmartBill direct din panoul de administrare al magazinului tau. Astfel, nu va mai fi necesar sa portezi datele comenzilor pentru a emite documentele separat din sistemul de facturare.
In plus, ai posibilitatea de a sincroniza stocurile din magazin cu stocurile gestionate prin Smartbill, astfel ca acestea vor fi actualizate automat pe baza modificarilor survenite in SmartBill.
Automatizarea emiterii de facturi si sincronizarea stocurilor intre magazin si SmartBill te va ajuta sa cresti eficienta operationala a afacerii tale si sa castigi timp pretios pentru dezvoltarea magazinului tau online.
- Emiterea de facturi SmartBill din panoul de control MerchantPro;
- Generarea cu un singur click a facturilor;
- Setari multiple pentru modul de afisare a produselor in cadrul facturilor;
- Posibilitatea de emitere a facturilor in mai multe limbi;
- Optiune de trimitere automata a facturii catre client, prin email;
- Posibilitatea utilizarii de gestiuni multiple;
- Sincronizare bidirectionala a stocurilor intre platforma MerchantPro si sistemul SmartBill, dupa generarea facturii sau incarcarea gestiunii.
Beneficii
- Automatizarea emiterii de facturi SmartBill direct din panoul de control al magazinului;
- Sincronizarea bi-directionala a stocurilor intre MerchantPro si SmartBill;
- Cresterea eficientei operationale;
- Reducerea riscului de aparitie a erorilor umane;
- Reducerea semnificativa a timpului alocat proceselor de facturare;
- Integrare in doar cateva click-uri cu sistemul de facturare si gestiune Smartbill.