
Despre aplicatie
Prin instalarea aplicatiei iti conectezi magazinul online cu NextUp, un sistem ERP intuitiv dezvoltat in Romania, cu ajutorul caruia iti poti gestiona afacerea inteligent si organizat. Integrarea iti ofera predictibilitate, siguranta si control superioare, care iti permit sa iei cele mai bune decizii de business.Actualizarile intre magazin si ERP sunt realizate bi-directional, astfel ca ai acces permanent la informatii precise despre stocuri, produse si comenzi.
Utilizand NextUp pentru ordonarea unor fluxurilor operationale esentiale, esti mereu in control si castigi timp pretios pentru alte aspecte ce tin de dezvoltarea afacerii tale online.
- Sincronizarea bi-directionala intre ERP si platforma MerchantPro;
- Actualizarea automata a stocurilor, preturilor si produselor intre NextUp si MerchantPro;
- Optiune de import automat in magazin a produselor create in ERP;
- Transmiterea automata a comenzilor in ERP;
- Preluarea de comenzi noi din ERP si actualizarea in mod automat in magazin a comenzilor modificate in sistemul ERP;
- Modificarea statusului comenzilor in functie de statusul din sistemul ERP;
- Crearea de clienti noi, transferul adreselor de livrare si asocierea automata a comenzilor cu clientii existenti in ERP;
- Descarcarea automata a facturii in contul clientului din cadrul magazinului.
Beneficii
- Sincronizarea stocurilor de produse intre sistemul ERP si platforma MerchantPro;
- Reducerea timpilor de lucru prin automatizarea operatiunilor repetitive;
- Optimizarea costurilor operationale;
- Acuratete sporita a datelor si sincronizarea acestora in magazinul tau online;
- Diminuarea riscului de erori umane;
- Imbunatatirea timpului de livrare a comenzilor;
- Cresterea satisfactiei clientilor.