
Despre aplicatie
Prin instalarea aplicatiei iti conectezi magazinul online MerchantPro cu WinMentor Enterprise, un sistem ERP matur si complet.Integrarea iti permite sa automatizezi operatiuni esentiale ale afacerii tale, precum gestiunea stocurilor, a produselor si a comenzilor.
Astfel, reduci din timpul alocat proceselor repetitive si castigi timp pentru a te ocupa de alte aspecte importante in dezvoltarea afacerii tale.
- Sincronizarea stocurilor si preturilor produselor intre ERP si platforma MerchantPro, via API;
- Actualizarea automata a preturilor produselor intre ERP si magazin;
- Transmiterea automata a comenzilor din magazin catre sistemul ERP;
- Sincronizarea statusului comenzilor in magazin in functie de modificarile din ERP;
- Gestiune financiara automatizata.
Beneficii
- Sincronizarea automata a stocurilor si preturilor produselor intre ERP si magazin;
- Eficientizarea procesului de livrare a comenzilor din magazin;
- Simplificarea procesului de aprovizionare;
- Generarea automata de facturi si AWB-uri;
- Reducerea sarcinilor repetitive;
- Scaderea costurilor de operare ale magazinului;
- Diminuarea riscului de aparitie a erorilor umane;
- Implementare simpla si rapida.