A inceput GPeC 2015, editia de 10 ani!

31 martie 2015

Aflata la ce-a de-a 10-a editie, Gala Premiilor eCommerce 2015 va insuma o suita de evenimente premium ce se vor desfasura in urmatoarele 8 luni.

Inscrierile se pot face aici completand formularul de pe website-ul GPeC pana cel tarziu pe 27 Aprilie 2015. Organizatorii au pregatit, insa, si o oferta Early-Bird valabila pana pe data de 10 Aprilie care aduce discount-uri semnificative magazinelor online doritoare sa participe in Competitia GpeC.

VizualCP1

Pentru a fi acceptate in Competitia GPeC, magazinele online trebuie sa indeplineasca, mai intai, criteriile de preselectie care presupun respectarea legislatiei europene in domeniu si a bunelor practici in comertul electronic, precum: publicarea tuturor informatiilor de contact; respectarea politicii de returnare a produselor in 14 zile calendaristice fara invocarea niciunui motiv din partea clientilor; informarea corecta a utilizatorilor cu privire la pretul final al produselor, modalitatile de plata acceptate, modalitatile de livrare, conditiile de garantie si service etc.
Odata ce au fost indeplinite integral criteriile de preselectie, magazinele sunt atestate drept „Magazin Online de Incredere”, primind sigla Trusted.roProgramul National pentru Certificarea Magazinelor Online initiat de GPeC impreuna cu Legi-Internet.ro si Asociatia pentru Protectia Consumatorilor din Romania. De asemenea, doar dupa respectarea criteriilor de preselectie, magazinele sunt acceptate in Competitia GpeC.

„Spre deosebire de editiile precedente, numarul criteriilor de jurizare a crescut de la aprox. 90 la peste 120, am introdus in evaluare criterii specifice zonei de mobile, am actualizat o parte din criterii la nivelul anului 2015 tinand cont de tendintele globale in e-commerce si am introdus inca o etapa de discutii asupra rapoartelor de auditare intre magazine si jurati”, spune Andrei Radu.

In cadrul Competitiei, magazinele vor fi evaluate de peste 20 de specialisti in e-commerce (membri in Juriul GPeC), ce vor analiza si nota fiecare crietriu in parte, oferind si scurte explicatii/recomandari acolo unde este cazul, in asa fel incat magazinele sa stie unde gresesc si, mai ales, cum pot remedia problemele pentru a vinde mai mult.

De asemenea, evaluarea magazinelor are loc in doua etape (in primavara si in toamna) pentru a putea observa evolutia lor pe parcursul anului. In etapa finala de jurizare din toamna, specialistii din juriu vor face si mystery shopping, adica vor plasa comenzi reale pentru a nota profesionalismul si serviciile magazinelor inscrise in competitie.

GPeC Summit, 11-12-13 Mai 2015

Pe langa Competitia Magazinelor Online, au pornit inscrierile si la GPeC Summit – evenimentul de referinta in comertul electronic cu unii dintre cei mai buni speakeri din toate colturile lumii, evenimentul care ofera participantilor infinite posibilitati de networking, multiple oportunitati de afaceri, schimb de experienta si, mai ales, continut premium.

Acesta va avea loc timp de 3 zile in Bucuresti, pe 11-12-13 Mai 2015, iar organizatorii au anuntat deja 6 speakeri de renume mondial, specialisti ale caror carti sunt best-sellers, majoritatea venind pentru prima oara in Romania la GPeC:

Neil Patel, Co-founder CrazyEgg, HelloBar & KissMetrics (un adevarat geniu in marketing online la nivel mondial plasat de Presedintele SUA, Barack Obama, in top 100 antreprenori sub 30 de ani);

Chris Goward, Presedinte & CEO Wider Funnel, autor al cartii „You Should Test That!”, pentru a doua oara in Romania la GPeC Summit;

Matthew Woodward, Guru in SEO si Marketing Afiliat

Craig Sullivan, Expert in Analytics, Split Testing, Optimizarea Conversiilor, User Experience si Voice of Customer;

Simo Ahava, Head of Analytics Netbooster;

Ivan Mazour, CEO & Founder Ometria.

Cele 3 zile de GPeC Summit le vor aduce participantilor:

  • o zi intreaga de conferinta, plina de keynote-uri si panel-uri de dezbatere cu speakeri de top, internationali si romani;
  • doua zile de workshopuri tematice x 90 minute fiecare + 1 workshop special de o zi intreaga sustinut de Craig Sullivan;
  • GPeC E-Commerce Expo (expozitie B2B intre principalele companii furnizoare de solutii si servicii e-commerce si magazinele online);
    modulul de „Investment in E-Commerce”, in premiera la GPeC – dedicat oricarui business online (magazin, tool, aplicatie, serviciu e-commerce etc.) care cauta investitor sau vrea sa vanda afacerea;
    GPeC E-Commerce Party – petrecere in cadru informal alaturi de elita comertului online romanesc (networking).

Subiectele dezbatute in cadrul GPeC Summit sunt de maxim interes pentru toti cei care activeaza in piata de e-commerce sau au de gand sa lanseze o afacere online: Cifre si Studii de Piata, Tendinte, Marketing Online, Optimizarea Conversiilor; Web Analytics; Google Tag Manager, SEO & SEM; Personalization; Usability; Social Media; Team Management; Loializarea Clientilor; A/B testing; E-Mail Marketing; Diferentiere & Value Proposition etc.

Biletele pentru GPeC Summit au fost puse in vanzare, existand si o Oferta Early-Bird, valabila pana pe 10 Aprilie 2015, inclusiv, potrivit careia un bilet pentru toate cele 3 zile de eveniment costa doar 147 euro (TVA inclus).

Mai multe detalii despre politica de preturi, avantajele participarii, speakerii confirmati pana in prezent si inscriere, regasiti pe website-ul GPeC.

Lasa un comentariu