Afla noutatile pietei romanesti de e-Commerce la cea de-a treia editie a ecomTIM 2013
Vrei sa afli care sunt business-urile care au avut succes pana acum in e-Commerce-ul romanesc, care sunt noutatile si tendintele din e-Commerce, social media si SEO? Atunci alatura-te jucatorilor din online-ul romanesc intre 13-14 martie cand se va desfasura la Timisoara cea de-a treia editie a ecomTIM 2013.
Se va discuta despre o piata romaneasca de comert electronic ce a ajuns la 600 de milioane de euro anul trecut, iar in 2013 ar putea avea o valoare de 750 de milioane de euro.
Numarul de magazine online a ajuns la circa 3.500, iar tot mai multi romani renunta la plata ramburs si aleg sa plateasca prin card bancar atunci cand cumpara online. De asemenea, segmentul de mobile commerce s-a dezvoltat foarte mult.
Imagini de la ecomTIM 2012.
Astfel, conform organizatorilor, cea de-a treia editie a ecomTIM vine intr-un moment in care piata de comert electronic se niseaza si se maturizeaza, asa ca anul acesta se va discuta atat despre business-urile care au avut succes in e-commerce, dar mai ales despre ce se va intampla in continuare.
Printre cei care vor participa la cea de-a treia editie a ecomTIM se numara: Lisa Myers (CEO, Verve Search) Elisabeta Moraru (Industry Manager Google Romania), Roberto Gil Del Sol (Founder & CEO reallylatebooking.com), Catalin Cretu (Director general pentru Romania al Visa Europe), Daniel Nicolescu (Head of Business Development PayU Goup), Marius Ghenea (Fondator si presedinte FIT Distribution), Claudiu Murariu (Cofondator Padicode), Cristian Ignat (PPC Marketing Manager 2Parale), Dorin Boerescu (CEO 2Parale), Alin Gherman (Director comercial DPD Romania) si Daniel Enescu (Fondator al Daedalus Group)
In cadrul primei zile a ecomTIM 2013 se va discuta despre tendintele pietei locale de comert electronic, mobile commerce, despre ecosistemul de care are nevoie un magazin online pentru a deveni un brand de incredere, dar si despre afacerile online romanesti de succes.
Cea de-a a doua zi a evenimentului, dedicata workshop-urilor, va pune in discutie teme precum promovarea site-urilor in social media, usability, afiliere sau analytics.
Mai multe detalii despre eveniment, program, vorbitori si preturile de participare sunt disponibile pe website-ul evenimentului.
Lasa un comentariu