Castigatorii Anului in E-Commerce, desemnati la GPeC 2013

8 noiembrie 2013

Pe 5 noiembrie, la Bucuresti, a avut loc a 8-a editie anuala a GPeC (Gala Premiilor eCommerce) – cel mai important eveniment de comert electronic din Romania, care a reunit peste 600 de participanti de-a lungul intregii zile.

Nu mai putin de 39 de speakeri de top au urcat pe scena in cadrul Conferintelor Nationale de E-Commerce din timpul zilei, iar seara a urmat Festivitatea de Decernare a Premiilor GPeC 2013, deschisa oficial de maestrul Horatiu Malaele.

Trofeele au fost acordate celor mai bune magazine online din cele 120 inscrise in competitie, in urma unui proces de evaluare complex, derulat pe o perioada de 6 luni si realizat de 20 de specialisti, membrii in juriu. De asemenea, au fost decernate premii pentru banci (pe baza statisticilor RomCard), dar si companiilor direct implicate in industria de e-commerce pentru merite deosebite, initiativa, performanta si incurajarea si dezvoltarea pietei.

Premiile magazinelor online inscrise la GPeC 2013, in functie de grupa de concurs (cele mai importante premii ale competitiei) au fost:

  • Covera.ro – Cel mai bun start-up in E-Commerce 2013
  • WatchShop.ro – Cel mai bun magazin online din grupa Experienced 2013
  • Paravion.ro – Comerciantul Anului in E-Commerce 2013

Premiile magazinelor online inscrise la GPeC 2013, in functie de votul juriului, pe categoriile de produse/servicii comercializate:

  • Categoria „Articole Sportive, Timp Liber & Divertisment”: SportAddict.ro
  • Categoria „Auto, Moto & Utilaje”: AutoWebShop.ro & CauciucuriDirect.ro
  • Categoria „Pet Shop”: Animax.ro
  • Categoria „Servicii”: OttoBroker.ro & MyTicket.ro
  • Categoria „Birotica si Papetarie”: Gutuie.ro
  • Categoria „Casa si Gradina”: Covera.ro
  • Categoria „Bebelusi, Copii, Jucarii”: Noriel.ro
  • Categoria „Cadouri si Bijuterii”: WatchShop.ro
  • Categoria „Florarii Online”: Floria.ro
  • Categoria „Health & Beauty”: Cupio.ro
  • Categoria „IT&C, Electronice si Electrocasnice”: F64.ro
  • Categoria „Online Travel”: Paravion.ro
  • Categoria „Fashion”: OtterShop.ro & TinaR.ro

Premiile GPeC 2013 – distinctii acordate de GPeC pentru performanta, initiativa, inovatie, educarea si dezvoltarea pietei:

  • ShopMania.ro – Cel mai bun comparator de preturi
  • F64.ro – Magazinul online cu cea mai buna prezenta in social media (premiu oferit in functie de statisticile ZeList Monitor, luand in calcul exclusiv magazinele inscrise la GPeC 2013)
  • Carrefour Romania & METRO Romania – Incurajarea si dezvoltarea pietei romanesti de comert electronic (mari retaileri offline cu prezenta in online)
  • RCA-Ieftin.ro – Campania „Reduceri Below The Line” – concept original al unei campanii de promovare pentru un site de e-commerce
  • FloriDeLux.ro – Performanta in E-Commerce si expansiune la nivel Global prin parteneriatul cu 1800-flowers.com

Premiile bancilor, decernate pe baza statisticilor RomCard

  • Banca Transilvania – Cei mai multi comercianti inrolati de o banca in 3D Secure (370 comercianti activi in octombrie 2013)
  • Banca Transilvania – Cea mai buna evolutie a unei banci 3D Secure in ultimele 12 luni (149.903 tranzactii inregistrate in luna septembrie 2013 vs. 24.020 tranzactii in septembrie 2012)
  • BRD-GSG – Cel mai mare volum procesat / Banca Anului in E-Commerce 2013 (2.472.100 tranzactii realizate in perioada octombrie 2012 – septembrie 2013 inclusiv)

Content de calitate in cadrul Conferintelor Nationale de E-Commerce GPeC 2013

Festivitatea de Premiere GPeC 2013 a fost precedata de Conferintele Nationale de E-Commerce in cadrul carora 39 de speakeri de renume romani si internationali au dezbatut cele mai importante subiecte ale momentului pentru piata de comert electronic: situatia actuala a pietei si predictii pentru anul viitor, optimizarea conversiilor si cresterea vanzarilor, tehnici de persuasiune in vanzari, marketing online, social media, campanii PPC si au participat interactiv la panel-urile de dezbatere dedicate celor mai importante segmente de piata din acest moment: Fashion, IT&C, Turism online.

Lasa un comentariu