Ce se va dezbate la Conferintele Nationale de E-Commerce

2 mai 2012

Anul acesta, pe 8 si 9 mai 2012, va avea loc prima editie a Conferintelor Nationale de E-Commerce organizate de GPeC, eveniment care se va desfasura in Bucuresti, la Crystal Palace Ballrooms. Cei interesati sa participe se mai pot inscrie doar pana sambata, 5 Mai, taxa de participare pentru cele 2 zile fiind de 350 lei / persoana (TVA inclus).

30 de speakeri romani si internationali vor fi prezenti la Conferintele Nationale de E-Commerce pentru a dezbate cele mai importante subiecte de comert electronic.

Ziua de 8 Mai aduce mese rotunde si keynote speeches, agenda evenimentului si temele discutate fiind:

Daniel Enescu, Daedalus Millward Brown: Radiografia e-commerce in Romania – studiu de piata (vei afla despre penetrarea comertului electronic pe categorii de varste; care sunt factorii de decizie pro si contra comert online din prisma consumatorilor; cat de importanta este sau nu increderea intr-un brand; care sunt canalele care aduc consumatorii in magazinele online; care este gradul de satisfactie al consumatorilor vis-a-vis de magazinele online, pe tipul de produse comercializate)

Dezbatere publica (panel): Piata de comert online – statistici, evolutie, probleme, trend-uri. Invitati: Catalin Cretu (VISA Europe), Gabriel Ghita (MasterCard Europe), Marin Mitroi (RomCard), Dan Bulucea (Google Romania), Cristian Herghelegiu (PayU)

Jerzy Warchalowski, Google Polonia: Google’s view on E-Commerce (detalii despre misiunea si strategia Google; E-Commerce la nivel global si e-commerce in Polonia; Typical e-commerce strategy on Google; A few examples of creative e-commerce campaigns)

Sorin Manica, Allegro Group: Ascensiunea site-urilor de anunturi in Europa Centrala si de Est

Robert Anghel, Orange Romania: Trei mituri false in comertul electronic (vei afla cum poti folosi baza de clienti si traficul actual pentru a creste numarul de comenzi si valoarea vanzarilor; cum abordezi clientii potentiali si cum ii loializezi pe cei existenti)

Marius Ghenea, FIT Distribution

Dana Iorga, IT&S, Koyos.ro

Gary R. Beal, Vanguard Online Media: Growing need for SEO (Rouge SEO and Questionable Practices; Doing your own SEO (Time, Ability and Need vs. Outsourced Cost); Importance of Paid Advertising; Emerging Trends and Retention Strategies; New Advertising Opportunities; Reputation Management (e.g.Whisper Campaigns); Networking)

Dezbatere publica cu magazinele online (panel): Invitati: Mihai Patrascu (evoMAG), Gabriel Rusu (BestKids), Catalin Stroe (FAN Courier), Mircea Scarlatescu (123flori.ro), Rares Jianu (TinaR).

Calin Fusu, Zumzi: Cum pot profita magazinele online de site-urile de reduceri colective (vei afla despre: cum abordeaza ecommerce-ul jucatorii mari din ‘reduceri’; cum sa lucrezi profitabil cu site-urile de reduceri; flash sales versus daily deals versus marketplaces; studii de caz cu oferte de e-commerce pe Zumzi).

Marius Buiculescu, ATIP Design: Foto-animatia combate plictiseala (Sabloanele abunda iar site-urile tind sa comunice vizual in acelasi mod. Asta e plictisitor. Unde mai sunt criteriile de diferentiere? Care ar fi optiunile, cand produsul se doreste a fi prezentat pe display intr-un mod diferit fata de competitori?)

Mugur Frunzetti, Floria.ro: Cum sa vinzi online barbatilor (topic-uri atinse: Barbati versus femei – 2 abordari diferite? Putem vorbi despre un mod specific in care vindem online barbatilor? Oare este mai important sexul sau motivatia de achizitie? Vindem la fel barbatilor care cumpara IT&C si celor care cumpara flori?)

Gabriela Chesaru, Buburuza.ro: Sa vorbim despre femei (Elemente de design, forma si culoare; Comportamente – Femeile vor mereu alceva… Si luna de pe cer; De ce isi cumpara femeile pantofi?; Comunicare – Trei fraze de agatat femei)

Cristian China Birta (Chinezu): Social Media si Comertul Electronic (vei afla despre: vanzarile directe vs. social media; cum poate social media sa ajute magazinele online; de ce trebuie sa te feresti in social media)

Ziua de 9 Mai 2012 este structurata din 2 module: 8 workshop-uri desfasurate in paralel si E-Commerce Zone (modul de intalniri de business 1 la 1 intre participanti si furnizorii de servicii si solutii de comert electronic).

Workshop-urile si trainerii sunt:

Google Analytics si Optimizarea Conversiilor” (Liviu Taloi, SiteAudit)
Usability si Customer Journey” (Andrei Radu, GPeC)
SEO – tips and tricks” (Gary R. Beal, Vanguard Online Media)
Cum sa vinzi mai mult online” (Sorin Manica, Allegro Group)
Social Media” (Ionut Oprea, FaceBrands)
E-Mail Marketing” (Mihai Secasiu, WomSend)
Marketing Afiliat” (Dorin Boerescu, 2Parale)
Optimizarea campaniilor Google AdWords” (Cristian Ignat – 2Parale & Ionut Munteanu – WebDigital)

Dupa amiaza zilei de 9 Mai este rezervata E-Commerce Zone in care te vei intalni cu furnizorii de servicii e-commerce si consultantii de specialitate: AvantiCart, Content Speed, Magedoo Interactive, ShopMania Biz, SilkWeb, Extended, XCommerce, Inotec, Liviu Taloi (SiteAudit), Mihai Ghita (SiteLab), Bogdan Manolea (Legi-Internet.ro), Gary R. Beal (Head of Search, Vanguard Online Media), Krumel, Olivian Breda, 2Parale, FaceBrands, Blogal Initiative, WomSend, ATIP Design, Zumzi.

Asadar, mai ai la dispozitie 3 zile pana pe 5 Mai 2012 in care te poti inscrie la Conferintele Nationale de E-Commerce, completand formularul de pe website-ul GPeC.

Lasa un comentariu