Expertii internationali in e-commerce si marketing online vin la GPeC Summit

3 aprilie 2015

GPeC Summit se va desfasura in zilele de 11-12-13 Mai 2015, la Bucuresti, evenimentul sarbatorind 10 ani de existenta ai GPeC (Gala Premiilor eCommerce) cu „speakeri de nota 20”, potrivit organizatorilor. Invitatul special al GPeC Summit este geniul in marketing online, Neil Patel, care va vorbi pentru prima oara in Romania de pe scena GPeC.

Atat Neil, cat si restul speakerilor invitati sunt experti recunoscuti si urmariti online cu frecventa mare de intreaga industrie de e-commerce si marketing online din Romania.

VizualCP3

8 experti de talie mondiala vin la GPeC Summit!

Neil Patel este co-fondatorul Crazy Egg, Hello Bar si KISSmetrics si unul dintre cei mai cunoscuti bloggeri de marketing de peste hotare. Printre clientii sai se numara companii precum Amazon, NBC sau HP pe care i-a consiliat si i-a ajutat sa isi creasca vanzarile. Wall Street Journal l-a desemnat unul dintre cei mai influenti oameni din online, iar Forbes l-a plasat in top 10 marketeri online. Presedintele SUA, Barack Obama, l-a plasat in top 100 antreprenori sub 30 de ani.

Chris Goward este Presedintele WiderFunnel si creierul din spatele metodelor LIFT si Kaizen. Chris a dezvoltat strategii de optimizare a conversiilor pentru clienti cum ar fi Google, Electronic Arts, Magento si BuildDirect.com si este autorul cartii â€œYou Should Test That”, un bestseller international despre cum orice afacere se poate imbunatati semnificativ prin A/B testing.

Craig Sullivan este, din 2006, unul dintre cei mai cunoscuti experti la nivel mondial in Analytics, Split Testing, Optimizarea Conversiilor, User Experience si Voice of Customer. A contribuit la dezvoltarea echipelor si la cresterea prezentei online a companiilor de top precum: Google, LOVEFiLM, Lego, John Lewis, eBay etc. Prin tehnicile de optimizare a conversiilor si testele rapide, Craig a adus companiilor cu care lucreaza in ultimii 5 ani un beneficiu de peste 500 de milioane de Euro.

Simo Ahava (Head of Analytics Netbooster) este expert in solutiile de customizare web analytics si tag management menite sa imbunatateasca intregul ciclu de viata al colectarii, procesarii si raportarii de date. Principalele arii de specialitate ale lui Simo sunt Google Analytics si Google Tag Manager, Google numindu-l Google Developer Expert in aceste doua segmente.

Matthew Woodward este unul dintre cei mai cunoscuti marketeri online, fiind apreciat pentru tutorialele detaliate pe care le publica pe blogul personal. Matt a contribuit la succesul multor brand-uri internationale din punct de vedere al strategiei de marketing online „out of the box” care il reprezinta. Blogul lui a luat nastere ca urmare a unui experiment de SEO: a vrut sa verifice daca este posibil sa rankezi un website fara link building, iar numarul de premii castigate au demonstrat ca a reusit.

Ivan Mazour este CEO & Founder Ometria – platforma de marketing si predictive analytics construita special pentru retaileri in scopul de a-i ajuta sa isi utilizeze datele pentru a-si automatiza si personaliza comunicarea cu clientii. Ometria este sustinuta de antreprenorii si investitorii SaaS si e-commerce de top ai Londrei si a fost votata de revista WIRED drept unul dintre cele mai promitatoare startup-uri in e-commerce din Marea Britanie.

Matt Komorowski este Head of Sales pentru PayPal Central and Eastern Europe, responsabil cu dezvoltarea de parteneriate de afaceri, extindere regionala si asigurarea de new business in peste 20 de tari din regiune. Inainte de PayPal, Matt a lucrat ca Head of Sales la Groupon Polonia, consultant la The Boston Consulting Group si manager Avon Cosmetics.

Yauhen Khutarniuk este Head of SEO at Link-Assistant.com, dezvoltatorul SEO PowerSuite – tool folosit de cele mai importante companii cu prezenta online la nivel mondial. Yauhen are 9 ani de experienta in marketing online si este unul din pionierii SEO din Belarus, fiind pasionat de web analytics si de orice fel de strategie de optimizare inovativa.

Inscrierile la GPeC Summit sunt in desfasurare, biletul de acces pentru cele 3 zile de eveniment fiind in valoare de 147 EUR (TVA, servicii de catering si traducere simultana incluse). In plus, magazinele online care aleg sa se inscrie in Competitia GPeC, au acces gratuit la GPeC Summit (in functie de pachetul ales). Deloc in ultimul rand, orice companie interesata sa isi promoveze serviciile in cadrul GPeC E-Commerce Expo, poate gasi informatii detaliate despre cum o poate face pe website-ul organizatorilor.

Lasa un comentariu