GPeC SUMMIT 2018 – o radiografie de succes a e-commerce-ului romanesc
Editia de 13 ani a GPeC SUMMIT, cel mai important eveniment de e-commerce din Europa Centrala si de Est, a avut loc la Bucuresti intre 29-30-31 mai si a reunit peste 1000 de participanti unici in cele 3 zile de conferinta. Brian McBride, Peep Laja si Karl Gilis au fost doar cativa dintre specialistii recunoscuti la nivel global care au urcat pe scena evenimentului.
In premiera, GPeC & iSense Solutions au prezentat Studiul de Piata E-commerce cuprinzand cele mai noi cifre despre comportamentul consumatorilor online din Romania, cat cheltuiesc si ce tipuri de produse cumpara cel mai mult.
Mai mult de 40 de speakeri internationali si romani au participat anul acesta la GPeC SUMMIT – cel mai important eveniment de E-Commerce si Marketing Online desfasurat la Bucuresti, in zilele de 29-30-31 mai 2018.
Comertul electronic pe piata din Romania: STUDIU GPeC & iSense Solutions
Ca in fiecare an, GPeC si iSense Solution au dezvaluit, in premiera, cele mai noi cifre despre piata, comportamentul consumatorilor online, cat cheltuiesc pe diferite verticale, ce tipuri de produse cumpara cel mai mult, ce isi doresc de la magazinele online si care le sunt temerile cand vine vorba de e-commerce.
Vestile bune: 53% dintre romani fac cumparaturi online cel putin odata pe luna, in crestere fata de 44% anul trecut (2017), iar 55% aleg plata online, cu cardul (fata de 50% in anul 2017). Produsele de top pe care romanii prefera sa le achizitioneze online raman electrocasnicele & electronicele (92%).
Printre categoriile de produse cu cea mai mare crestere fata de 2017 se numara imbracamintea (86% in 2018 fata de 80% 2017), serviciile de turism si hoteliere (77% fata de 70%), bilete la spectacole & teatru (65% fata de 58%) si auto & moto (57% fata de 50%).
Lasa un comentariu