Ultimele 2 zile in care magazinele online se mai pot inscrie la Gala Premiilor eCommerce
Inscrierile la cea de a 9-a editie anuala a Competitiei Magazinelor Online GPeC (Gala Premiilor eCommerce) se incheie vineri, 23 Mai 2014, la ora 23:59. Potrivit organizatorilor, brand-uri cunoscute pe segmentele lor de piata s-au inscris pana in acest moment la GPeC: F64, Noriel, Mobexpert, Ecco Shoes, IL PASSO, Office Shoes, Paravion, Tripsta, Vel Travel, FloriDeLux, Magnolia, Floria etc.
Competitia GPeC ofera magazinelor online participante sansa de a obtine o evaluare profesionista a afacerii lor, facuta de unii dintre cei mai buni specialisti in e-commerce din Romania – membrii in juriul competitiei. Auditul tine cont de peste 90 de criterii de evaluare esentiale pentru orice business online si ajuta magazinele sa inteleaga care sunt punctele forte si punctele slabe ale afacerii lor, in asa fel incat sa ia masuri pentru optimizarea conversiilor si, deci, sa vanda mai mult.
Pe langa evaluarea profesionista, toate magazinele inscrise la GPeC 2014 beneficiaza gratuit de tool-urile pentru optimizarea conversiilor Marketizator si Vibetrace.
Marketizator este un software de optimizare a ratei de conversie care permite efectuarea de modificari de design si continut pe un website, fara a fi nevoie de programare. Editorul permite testarea unor versiuni diferite de pagini web in timp real, pe vizitatori reali.
Ce au obtinut magazinele online cu Marketizator
RCA-Ieftin: 4,1% rata de conversie pe anumite segmente de trafic, in conditiile in care media pietei este de aprox. 1%;
TinaR: cresterea veniturilor cu 50.000$ prin A/B testing si lansarea unei interactiuni la iesirea de pe cosul de cumparaturi;
Star Shiners: 24% crestere a ratei de conversie prin reformularea unui text persuasiv.
GPeC 2014 & Marketizator
Magazinele online inscrise in Competitia GPeC 2014 beneficiaza de 2 luni de utilizare si testare gratuita a software-ului si de o sedinta de consultanta gratuita oferita de un specialist in optimizarea conversiei.
Pe langa beneficiile oferite de Marketizator, magazinele online inscrise in Competitia GPeC 2014 primesc acces gratuit si la tool-ul Vibetrace, care le va ajuta sa recupereze cosurile abandonate prin campanii de e-mail retargeting.
Aproximativ 70% din cei care adauga produse in cosul de cumparaturi le abandoneaza fara sa finalizeze cumparatura, insa printr-o serie de emailuri inteligent trimise, o buna parte din aceste cosuri abandonate pot fi recuperate.
Serviciile Vibetrace pentru magazinele inscrise la GPeC 2014:
Newslettere magazine online (indiferent daca trimit deja sau au in plan sa trimita newslettere, magazinele inscrise la GPeC 2014 pot beneficia de oferta Vibetrace – design newslettere si expedierea acestora, cu garantia ca nu vor intra in spam);
Colector de e-mailuri din site (colectorul de lead-uri apare sub diverse forme in site, targetand inteligent utilizatorii si determinandu-i sa isi lase adresa de email – astfel, magazinele isi vor mari rapid baza de date de potentiali clienti);
A/B Testing (Vibetrace va crea, analiza si implementa gratuit testele A/B pentru fiecare magazin inscris la GPeC 2014, garantand rezultate pozitive in maximum 2 saptamani).
Doar 5 zile pana la incheierea inscrierilor in Competitia GPeC 2014
Pentru a beneficia de avantajele oferite de Marketizator si Vibetrace (pe langa evaluarea profesionista facuta de juriul GPeC), magazinele online mai au timp doar pana vineri, 23 Mai, ora 23:59 sa completeze formularul de inregistrare si sa se inscrie in Competitia GPeC 2014.
Taxa de participare este de 250 euro + TVA, dar fiecare magazin online castiga servicii de peste 3000 euro. In plus, magazinele care se inscriu in competitie pana miercuri, 21 Mai (inclusiv), primesc si 1 bilet gratuit la GPeC Summit – cel mai important eveniment de comert electronic din Romania, care va avea loc in zilele de 26-27-28 Mai, la Bucuresti.
Lasa un comentariu