La Scoala de Vara GPeC 2012, specialistii romani in e-commerce au dat tonul profesionalismului
Editia a doua a Scolii de Vara GPeC 2012 (desfasurata in perioada 5-10 septembrie, la Moeciu de Jos, jud. Brasov) a fost un succes, potrivit declaratiilor participantilor si ecourilor online. Cei 50 de participanti au invatat lucruri utile despre e-mail marketing, Google AdWords, marketing si publicitate online, web analytics, SEO, optimizarea ratei de conversie si usability, logistica, social media, customer journey in e-commerce.
Scoala de Vara a fost o imbinare perfecta de cursuri, exercitii practice, sesiuni de lucru fata in fata, discutii in panel, socializare, teambuilding si distractie. Cursantii au venit de la magazine online romanesti din diverse segmente de piata – IT&C, fashion, articole pentru copii, petshop, cadouri si bijuterii etc.
Trainerii au fost nume importante in e-commerce-ul romanesc, iar invitatii la discutiile in panel au fost jucatori profesionisti din piata autohtona:
Liviu Taloi (Site Audit)
Andrei Radu (GPeC)
Andrei Georgescu (WhiteImage)
Cristian Ignat (AdWords Specialist)
Gabriela Chesaru (Buburuza.ro)
Claudiu Murariu (PadiCode)
Cosmin Negrescu (SEOmonitor)
Octavian Badescu (SameDay Courier)
Costin Radu (The Geeks)
Marius Ghenea (FIT Distribution)
George Nicolae (F64.ro)
Bogdan Socol (SigmaNet)
Prima zi a Scolii a fost dedicata unei sedinte de brainstorming, in care s-au pus pe hartie idei si intrebari ce au fost dezbatute in urmatoarele zile.
Cursurile din 6, 7 si 8 septembrie s-au axat pe trenduri in e-mail marketing, Google Adwords, marketing, publicitate, comunicare, PR si branding. Nu au fost deloc ignorate notiunile despre analiza si optimizare Web, tehnicile de tip SEO si optimizarea conversiilor.
Ultima parte a cursurilor a cuprins prezentari despre: optimizare logistica si „customer happiness” pentru magazinele online, sfaturi si lucruri de evitat pentru social media, customer journey in e-commerce.
Cursantii au apreciat in mod deosebit intalnirile de tip „1 la 1”, deoarece acestea le-au oferit ocazia de a primi raspunsuri referitoare la proiectele si magazinele proprii, dar si sa puna bazele unor eventuale colaborari. Aceste intalniri au mers mana in mana cu teambuilding-ul din 9 septembrie, pus la cale de Wild Escapes.
„Editia 2012 a Scolii de Vara GPeC a fost una dintre cele mai reusite. Modestia, valoarea, know-how-ul, team building-ul, ambianta sunt parametri care definesc aceasta sesiune”, a declarat Edi Tecsan, proprietarul GamesLine.ro.
„Cartile din carti se scriu si la fel magazinele online se fac din analiza altor magazine online. intodeauna ideile ne vin atunci cand putem emite o parere pertinenta. Dincolo de CTR-uri, SEO, PPC-uri sau SM – toate dezbatute amplu la scoala de Vara GPeC 2012 – am ramas onorati de compania unor oameni foarte pasionati de online. E imposibil sa nu te contaminezi cu entuziastmul lor” – George Nicolae, F64.ro
Pulsul Scolii de Vara GPeC 2012 a fost luat in mod constant prin articole pe bloguri, fotografii, inregistrari video, tweet-uri si status-uri in social media de o echipa de comunicare formata din: iYli.ro, LaviniaBiberi.com, DanDragomir.biz, Sorin.Rusi.ro si George Hari Popescu (Cyberculture.ro)
Mai multe detalii despre cum s-a desfasurat scoala de Vara GPeC 2012, regasiti in jurnalul pe zile de pe blogul GPeC: http://www.gpec.ro/blog/scoala-de-vara-gpec-2012-editia-a-ii-a
Lasa un comentariu