Magazinele online inscrise la GPeC si-au evaluat sansele si au primit feedback

19 iunie 2012

Cea de a 7-a editie a Galei Premiilor eCommerce (GPeC) a reunit in competitie 90 de magazine online, din care peste 60 au fost prezente la Intalnirile GPeC desfasurate in zilele de 14 si 15 iunie, la Orange Concept Store, in Bucuresti. Scopul Intalnirilor GPeC a constat in oferirea de recomandari si dezbaterea principalelor probleme sesizate de juriul Galei in urma primei etape de evaluare a magazinelor inscrise in competitie.

Etapa initiala de jurizare GPeC s-a incheiat pe data de 12 iunie, cele 90 de magazine participante fiind analizate de 17 specialisti prin peste 85 de criterii de evaluare, necesare oricarui business online de succes. Dupa incheierea primei etape de jurizare, magazinele online au avut posibilitatea sa se intalneasca fata in fata cu juriul GPeC pentru a discuta pe baza raportului de auditare si pentru a primi sfaturi avizate de la specialisti, in asa fel incat sa isi imbunatateasca magazinul online si sa isi creasca afacerea.

Potrivit organizatorilor, magazinele online care nu au putut fi prezente la Intalniri, vor primi rapoartele de jurizare pana maine, 20 iunie, inclusiv – avand posibilitatea sa schimbe e-mail-uri cu membrii juriului, in cazul in care au neclaritati.

Pana pe 17 august 2012, magazinele au timp sa puna in practica recomandarile juriului GPeC in asa fel incat sa isi creasca performantele si sa intre in etapa finala de jurizare mai bine pregatite, aceasta desfasurandu-se in intervalul 17 septembrie – 15 octombrie 2012.

Odata cu perioada de aplicatii practice, organizatorii Galei vor pune la dispozitia magazinelor participante scriptul Voice of Customer, prin intermediul caruia comerciantii vor putea afla care sunt motivele de abandon ale cosului de cumparaturi inainte de finalizarea tranzactiei de catre proprii clienti.

Lasa un comentariu