Peste 100 de magazine online au ales sa se inscrie la GPeC 2014

17 iunie 2014

Inscrierile la cea de a 9-a editie a Competitiei Magazinelor Online GPeC 2014 s-au incheiat. 117 magazine online si-au manifestat interesul de a intra in concurs, dar au fost acceptate in competitie aprox. 100, restul neindeplinind integral criteriile riguroase de preselectie.Pana pe 4 iulie, magazinele inscrise la GPeC 2014 trec prin prima etapa de jurizare.

Ca sa fi fost acceptate in Competitia GPeC, magazinele online trebuiau sa indeplineasca integral  criteriile de preselectie, reprezentand obligatii conform legilor europene in vigoare, dar si bune practici in comertul electronic.

Cele mai multe magazine acceptate in Competitia GPeC anul acesta fac parte dingrupa „Experienced”, adica magazine cu o vechime considerabila in piata, respectiv magazine medii spre mari. Din numarul total de magazine inscrise la GPeC, 65 sunt „Experienced”, 23 sunt „Start-Up”(magazine cu o vechime mai mica de 1 an) si 9 sunt „Professional”(magazine cu vechime de peste 2 ani, relevante in piata – cu trafic considerabil).

Brandurile au ales GPeC 2014
Potrivit organizatorilor, anul acesta s-au inscris in Competitia GPeC branduri cunoscute publicului larg precum: Il Passo, Office Shoes, Ecco Shoes, Originals, MyCloset, Mobexpert Office, F64, Paravion, Noriel, Tripsta, Eximtur, Ma Dame, FlorideLux, Floria, Florariile Magnolia etc. Lista magazinelor online inscrise in Competitia GPeC 2014 va fi publicata in curand pe website-ul GPeC.ro.

2 etape de jurizare, 90+ criterii de evaluare si 18 specialisti in juriu

In perioada 13 iunie – 4 iulie, magazinele participante la GPeC 2014 trec prin prima etapa de jurizare. Practic, fiecare magazin online este evaluat prin peste 90 de criteriicare urmaresc aspectele esentiale ale oricarei afaceri online (de la criterii tehnice de tip SEO si Securitate, pana la Usability, Customer Experience si Aspecte Juridice).

In luna octombrie, magazinele vor fi re-evaluate prin aceleasi criterii „pentru a urmari evolutia lor in timp”, explica Andrei Radu.

Auditarea magazinelor este facuta de juriul GPeC, format din 18 specialisti in domeniu (in ordine alfabetica): Adrian Pintilie (UIS), Adrian Ichim (Advanced Ideas), Alexandru Lapusan (ZITEC), Alin Vlad (Heimdal Security), Bogdan Alecu (Independent Security Researcher), Bogdan Manolea (TRUSTED), Cosmin Daraban (Silkweb), Cosmin Nastasa (iLeo), Cristian Ignat (2Parale), Elisabeta Moraru (Google Romania), Ioana Barbu (Bitdefender), Marian Malahin (Agile Media), Marius Deak (Green Pixel), Radu Vilceanu (ContentSpeed), Radu Marcusu (SEO monitor), Razvan Acsente (Okazii), Robert Anghel (ING Bank), Valentin Radu (Marketizator).

Toate magazinele online inscrise in Competitia GPeC primesc rapoartele de jurizare pentru a vedea exact unde stau bine si unde mai au de lucru pentru a-si imbunatati afacerea. In plus, dupa prima etapa de jurizare, magazinele au ocazia sa se intalneasca fata in fata cu membrii juriului pentru a discuta asupra rapoartelor de evaluare. Intalnirile Consultative GPeC au loc in Bucuresti si sunt programate pentru zilele de 14 si 15 iulie 2014.

Lasa un comentariu