Peste 600 de participanti au luat pulsul comertului electronic in cele 3 zile ale editiei de primavara a GPeC Summit

29 mai 2014

GPeC Summit a avut loc in zilele de 26-27-28 Mai 2014, la Bucuresti si a reunind peste 600 de participanti in cele 3 zile. Evenimentul a adus 45 de speakeri de top romani si internationali, 1 zi intreaga de Conferinta, 12 Workshopuri, E-Commerce Expo, dar si excelente oportunitati de networking si discutii libere la GPeC Party.

Ziua de 26 Mai a fost dedicata Conferintei care a constat in keynote speeches si 5 panel-uri de dezbatere, subiectele dezbatute fiind axate pe optimizarea conversiilor, marketing online si cresterea performantelor magazinelor online. De asemenea, au fost prezentate cifre si studii de piata, trend-uri de evolutie, dar si profilul celor care cumpara de pe Internet.

Chris Goward (CEO WiderFunnel) – invitatul special al GPeC Summit – si-a incheiat prezentarea in ropote de aplauze dupa 45 de minute de speech despre testarea si optimizarea website-urilor, iar sesiunea sustinuta de Chris in ziua de 27 Mai a reunit aproape 200 de participanti. De asemenea, au fost extrem de apreciate prezentarile sustinute de Jacob Kildebogaard (WebJuice) si Caroline Hey (FACT-Finder).

Tot in ziua de 26 Mai, in paralel cu Conferinta, s-a desfasurat GPeC E-Commerce Expo care a reunit principalele companii furnizoare de solutii si servicii dedicate magazinelor online, fiind o excelenta oportunitate de networking si stabilirii de parteneriate pe termen lung.

Nu in ultimul rand, Petrecerea GPeC din seara zilei de 26 Mai a reunit peste 150 de invitati – participanti, speakeri si organizatori, incurajand dialogul deschis si informal intre acestia.

Zilele de 27 si 28 Mai au adus participantilor 12 workshopuri axate pe subiectele de maxim interes pentru orice magazin online si extrem de apreciate de participanti: Optimizarea Conversiilor, E-mail Marketing, Personalizare, Logistica si Curierat, Loializarea Clientilor, Branding, Persuasiune, SEO, PPC, Usability, Web Analytics, Social Media.

Editia de primavara a GPeC Summit a fost doar primul eveniment major din cadrul GPeC 2014. Potrivit organizatorilor, pe calendarul GPeC urmeaza multe alte actiuni:

– magazinele online care s-au inscris in Competitia GPeC 2014 intra in procesul de jurizare (prima etapa de jurizare desfasurandu-se in luna iunie, iar etapa finala in luna octombrie);

– in urma primei etape de evaluare, ownerii de magazine se pot intalni fata in fata cu membrii juriului pentru a discuta asupra raportului de jurizare;

– la sfarsitul lunii august are loc cea de a 4-a editie a Scolii de Vara de Comert Electronic GPeC – adica 5 zile de cursuri e-commerce la munte;

– in octombrie, GPeC aduce inca o premiera in comertul online romanesc: primul Targ al Magazinelor Online – pentru prima oara, magazinele se intalnesc fata in fata cu clientii lor si cu internautii;

– luna noiembrie aduce editia de toamna a GPeC Summit si cea de a 9-a editie a Galei Premiilor eCommerce.

Lasa un comentariu