Vrei sa faci parte din elita eCommerce-ului romanesc? Inscrie-te in competitia GPeC 2013

26 aprilie 2013

Pentru jucatorii romani din industria de e-Commerce, editia anuala a Galei Premiilor eCommerce a devenit de la an la un in indicator al performantei si cresterii pietei in care activeaza.

Si in acest an, organizatorii au dat startul inscrierilor pentru magazinele care vor sa concureze pentru premiile Galei.

Pe langa competitia propriu zisa a magazinelor online, acest eveniment va aduce conferinte, workshop-uri, consultanta si cursuri specializate tuturor celor care activeaza in industrie.

Astfel, inscrierea magazinelor va avea loc in perioada 26 aprilie – 31 mai prin completarea  formularului de participare de pe website-ul Galei.

Pentru a fi acceptate in competitie, magazinele trebuie sa indeplineasca un set de criterii de preselectie format din obligatii legale, dar si din bune practici precum: afisarea completa a informatiilor de contact; respectarea politicii de returnare a produselor in 10 zile; instiintarea consumatorului despre pretul final al produselor, despre modalitatile de plata si de livrare, despre politica de garantie si service etc.

Magazinele care intrunesc preselectia sunt acceptate in competitie si primesc gratuit pentru 12 luni, Marca de Incredere Trusted.ro – Programul National pentru Certificarea Magazinelor Online dezvoltat de GPeC, Legi-Internet si APC Romania (Asociatia pentru Protectia Consumatorilor din Romania).

Magazinele care vor participa la competitive vor fi auditate in 2 etape distincte atat de catre juriul format din specialisti in online, cat si de cateva sute de consumatori obisnuiti;

Auditul este facut pe baza celui mai amplu set de criterii de jurizare care numara peste 90 de elemente esentiale oricarui business online, orientate catre cresterea vanzarilor.

Toate magazinele online inscrise la GPeC primesc rapoartele de jurizare (indiferent daca sunt sau nu desemnate castigatoare).

De asemenea, magazinele au posibilitatea de a discuta fata in fata cu membrii juriului asupra rapoartelor de evaluare pentru a le fi explicate notele primite.

Prin parteneriatul strategic GPeC 2013 – ClickTale, comerciantii inscrisi in competitie beneficiaza de o luna de abonament gratuit (costul standard al pachetului fiind de 900 dolari). ClickTale este unul din cele mai folosite tool-uri de „customer experience analytics” la nivel mondial.

Din partea fiecarui magazine inscris vor putea participa 2 persoane la Conferintele Nationale de eCommerce organizate de GPeC in zilele de 27 si 28 mai 2013.

Mai multe detalii privind taxa de participare si care sunt beneficiile inscrierii in acest eveniment pe website-ul organizatorilor.

 

Lasa un comentariu