4 optimizari prin care sa iti cresti conversiile
Scopul final al oricarui magazin online este sa genereze profit, si, pe langa strategii de pricing, de customer service, retentie a clientilor samd, unul din „pilonii” din online este rata de conversie. Asa ca astazi discutam despre 4 moduri prin care poti creste numarul de oameni care cumpara de pe un magazin online.
A. Imagini de calitate
Oamenii vor sa stie exact ce vor primi – unul din motivele pentru care multi oameni prefera inca sa cumpere produse din magazine fizice este ca acolo le pot vedea cu ochii lor, le pot incerca, testa, proba etc.
Ofera-le vizitatorilor site-ului tau imagini de calitate ale produselor, din diferite unghiuri, de la o distanta mica, de la o distanta mai mare, intr-un context sau altul. Daca, spre exemplu, vinzi tricouri, pozeaza produsul din fata, din spate, din lateral si cand este purtat de un model.
B. Descrierile produselor
Pe langa importanta lor din punct de vedere al optimizarii pentru motoarele de cautare, descrierea produselor au rolul de a convinge vizitatorii unui site sa cumpere.
In momentul in care un om intra pe site-ul tau nu ai de unde sa stii exact in ce stadiu al cumpararii este. Poate fi un om care intra pentru prima data in magazinul tau online sau un vizitator frecvent, poate fi un om care doar se uita sau cineva care cauta un anumit produs, poate fi o persoana care se grabeste sau una care vrea sa vada ce a mai aparut interesant pe site-ul tau.
In acest context, scrie descrierile produselor intr-un mod care sa acopere cat mai multe tipuri de vizitatori. Foloseste o varianta de descriere scurta si concisa, din care sa reiasa clar pentru cine este produsul, ce face si de ce este bun si una mai lunga, in care raspunzi tuturor intrebarilor pe care un vizitator le-ar putea avea la adresa produsului.
C. Posibilitatea de a lasa comentarii, pareri si testimoniale
In urma unor studii, a reiesit ca 77% dintre oameni cauta intr-un site online review-urile facute de alti consumatori si 63% dintre ei sustin ca sunt mai degraba dispusi sa cumpere din acel magazin virtual daca ele exista.
Acestea sustin informatiile din descriere si intaresc imaginea de magazin de incredere in ochii unui vizitator. Platforma ShopMania BIZ pune la dispozitie mai multe aplicatii pentru a da posibilitatea vizitatorilor sa isi scrie parerile despre magazinele online, atat prin contul de Facebook, cat si fara.
D. Asistenta clienti
Primul lucru care intereseaza un cumparator inainte sa incheie o tranzactie este sa se asigure ca oamenii din spatele respectivului magazin online il vor ajuta si dupa ce acea achizitie s-a incheiat. Cel mai usor mod de a transmite incredere in sensul acesta este sa pui intr-un loc vizibil datele companiei, numarul de telefon, adresa de e-mail (nu doar formular de contact) si alte modalitati prin care o persoana poate lua legatura cu magazinul tau online – live chat, pagina de Facebook etc. De asemenea, tot intr-un loc accesibil trebuie sa fie si informatiile referitoare la politica de livrare si returnare.
Lasa un comentariu