5 sfaturi simple ce te vor ajuta sa-ti cresti vanzarile de Valentine’s Day
In timp ce consumatorii se gandesc la idei de cadouri pentru jumatatea lor la inceput de Februarie, comerciantii online se pregatesc pentru cel de-al doilea mare sezon de shopping al anului.
Dupa nebunia cumparaturilor de Craciun si febra reducerilor din Ianuarie urmeaza sezonul de cumparaturi pentru sarbatoarea indragostitilor – Valentine’s Day.
Desi statisticile internationale arata ca aproximativ 10% dintre barbati isi amintesc sa cumpere un cadou iubitei lor de Valentine’s Day chiar in ziua sau cu o zi inainte de 14 februarie, majoritatea consumatorilor isi fac „temele” inca de la inceputul lunii. Asadar este momentul sa vii in intampinarea clientilor tai si sa profiti la maxim de oportunitatile oferite de aceasta sarbatoare a iubirii.
Iata cateva tehnici de baza pe care le poti folosi pentru a atrage mai multi clienti in magazin si a genera vanzari de Valentine’s Day:
Personalizeaza design-ul: Nu este nevoie sa schimbi intreg background-ul magazinului tau online in rosu sau roz, dar o imagine romantica strategic plasata poate face minuni.
De asemenea poti folosi cu succes bannerele cu tematica speciala de Valentine’s Day pe care le oferim magazinelor realizate pe platforma ShopMania BIZ.
Oferte speciale: Adauga categorii de cadouri sau seturi de produse pentru Valentine’s Day. Vizitatorii site-ului tau pot fi usor convertiti in clienti daca le oferi sugestii inedite. Tine cont de faptul ca nu toata lumea cumpara felicitari, bomboane, flori sau ursuleti de plus pentru Ziua Indragostitilor.
Fii creativ si indraznet iar produsele tale pot deveni cadourile ideale.
Plaseaza mesaje call-to-action: Foloseste date clare de comanda si livrare. De exemplu: „Comanda pana marti pentru a primi la timp cadoul tau de Valentine’s Day”.
Campanii de email marketing: Programeaza-ti o campanie speciala de email marketing prin intermediul careia sa oferi cupoane speciale si promotii de Sfantul Valentin. Nu uita insa sa eviti din subiectul email-urilor cuvintele care pot declansa filtrele anti-spam cum ar fi: „promotie”; „oferta”; „ocazie unica” si altele asemanatoare.
Utilizeaza in schimb ca subiect al email-urilor mesaje tip call-to-action gen: „Cauti cadou de Ziua Indragostitilor?”; „Ghid de shopping pentru Valentine’s Day”; „Stii ce sa ii cumperi de Ziua Indragostitilor?”, etc.
Poti folosi cu succes si newslettere bogat ilustrate cu produse care sa contina mesaje atractive si sugestive: „Iubita ta va arata fabulos de Sfantul Valentin cu o pereche de cercei stralucitori” sau „Arata-i cat de mult il iubesti si fa-i cadoul setul de huse auto pe care si-l doreste”.
Social media: Foloseste pagina de Facebook a magazinului tau ca sa iti promovezi ofertele si produsele speciale de Ziua Indragostitilor.
Si nu in cele din urma, incarca imagini cu subiecte dragalase/de dragoste care vor face ravagii in randul indragostitilor si care ar putea declansa mesaje virale pe retelele sociale.
Cadourile de Valentine’s Day reprezinta o industrie de miliarde de dolari ce a prins de la an la an tot mai mult si in Romania.
Foloseste aceste tehnici rapide si simple pentru a avea vanzari maxime in urma acestei sarbatori.
Lasa un comentariu