Ce cadouri vor cumpara romanii online de sarbatori

4 decembrie 2012

Un smartphone nou pentru cei mari si jucarii pentru copii, sunt cadourile pe care isi doresc sa le ofere cel mai des romanii de acest Craciun.

Pe locurile urmatoare intr-un clasament al preferintelor realizat in baza unui studiu realizat de SEO monitor se afla ceasurile, parfumurile, laptopurile si bijuteriile.

Conform rezultatelor obtinute din analiza cautarilor pe cuvinte cheie, realizata in studiul „Comportamentul de cumparare online in perioada Craciunului” reiese ca cei mai multi romani isi doresc sa gaseasca anul acesta sub brad telefoane mobile.

In preajma sarbatorilor, electronicele cuceresc topul cautarilor pe internet. O analiza asupra cautarilor efectuate in anii trecuti conduce catre o estimare pentru luna decembrie a acestui an a numarului de cautari pe care cuvantul telefoane il va avea in Google, estimare de aproximativ 70.000 de cautari.

Foarte aproape si justificat de traditia cadourilor pentru copii este cuvantul jucarii care se estimeaza ca va atrage anul acesta 65.000 de cautari.

Pe urmatoarea pozitie in topul preferintelor pentru cadouri se afla ceasurile si parfumurile, care vor avea fiecare in jur de 45.000 de interogari.

Urmatorul loc in clasament il ocupa urmatoarele produse: laptopuri, lenjerie intima si bijuterii, fiecare cu o estimare de 20-23.000 de cautari in decembrie 2012.

Studiul realizat de SEO monitor arata ca romanii incep sa caute pe internet reduceri, promotii, oferte de sezon pentru telefoane inca de la inceputul lunii noiembrie. Din prima saptamana a lunii noiembrie si pana la inceputul lui decembrie cautarile cresc cu 15%.

Parfumurile au o crestere si mai mare, interesul pentru aceste produse fiind vizibil din prima jumatate a lunii noiembrie, la inceputul lui decembrie ajungandu-se chiar la o crestere cu 40 de procente.

Cautarile pe lenjerie intima si bijuterii se instaleaza pe un trend ascendent la sfarsitul lunii noiembrie si cresc cu aproape 30 de procente. Decoratiunile de Craciun se cauta inca din octombrie, avand o ascensiune de 90 de procente pana pe 15 decembrie.

(Sursa: studiul SEO Monitor – Comportamentul de cumparare online in perioada Craciunului)

Lasa un comentariu