Creste-ti vanzarile in perioada sarbatorilor de Paste

16 aprilie 2013

Majoritatea oamenilor, atunci cand se gandesc la Sarbatoarea Pastelui, se gandesc la iepurasi de ciocolata, oua rosii, cosuri cu dulciuri si alte cadouri, bineinteles si la insemnatatea religioasa a evenimentului, insa daca esti detinatorul unui business e-Commerce, tu trebuie sa te gandesti si la  modalitatile prin care sa atragi si sa convingi vizitatorii magazinului tau sa plaseze comenzi online.

Chiar daca nu comercializezi produse traditionale de Paste, nu ai nevoie decat de o gandire creativa pentru a pune in valoare oportunitatile oferite de aceasta sarbatoare si a face profit.

Iata cateva idei pe care ai putea sa le pui in aplicare in aceasta perioada:

1.    Clientilor le place sa le oferi idei si sugestii de cadouri si adora pachetele speciale gata ambalate. Grupeaza produsele tale cele mai bine vandute si ofera-le cu un pret redus ca sugestii pentru cadourile traditionale de Paste!

2.    Pentru ca Pastele este asociat cu reinnoirea si inceputuri noi, ar fi o ocazie minunata sa anunti lansarea unui nou produs sau sa readuci in actualitate un produs mai vechi care s-a bucurat de o mare popularitate in randul clientilor.

3.    Indiferent de publicul tinta al produselor din magazinul tau, nu uita ca Pastele este o sarbatoare de familie. Poti asadar oferi sugestii de activitati de facut impreuna cu membri familiei (copii, parinti, familia extinsa) care sa implice evident, produsele tale.

4.    Tot in aceeasi idee poti organiza concursuri cu premii tematice pe care apoi sa le promovezi in retelele de socializare.

5.    Nu uita ca oamenii adora sa primeasca mici cadouri. Le poti trimite clientilor tai fideli mostre ale produselor tale nou lansate sau pe care urmeaza sa le lansezi, un cupon de reducere, o oferta speciala sau un bon de cadouri.

Campanii de marketing:

–    Pe langa traditionalele discount-uri si promotii speciale, anul acesta se „poarta” campaniile inedite ce implica activ clientii.

De exemplu, poti invita clientii sa joace un joc in retelele de socializare, in urma caruia sa castige puncte pe care le pot ulterior folosi pentru cumparaturi din magazinul tau.

–    De asemenea, codurile voucherelor de reducere pot fi „ascunse” in diverse sectiuni ale site-ului (in descrierile produselor de ex.) si poti invita potentialii clienti sa le descopere intr-o veritabila vanatoare de oua de Paste, popularul joc international ce castiga si la noi tot mai multi adepti.

Asadar, Pastele se apropie si e timpul sa te pregatesti si tu. Ce ai de facut?

1.    Treci in revista actiunile din anii precedenti. Analizeaza ce a mers bine si care sunt lucrurile de care nu ai fost multumit. Decide ce campanie vei folosi anul acesta.

2.    Fa cateva schimbari la partea de design a site-ului. Poti alege o tema in culori de primavara sau poti folosi doar bannere speciale de sezon.

Daca magazinul tau este realizat pe platforma ShopMania BIZ aceste bannere iti sunt puse la dispozitie de echipa noastra in mediul Design – Galerie bannere.

3.    Daca ti-ai planificat sa trimiti un newsletter in care sa anunti ultimele noutati din magazinul tau nu uita sa inserezi in el si detalii privind ofertele speciale pe care le-ai pregatit pentru Paste.

4.    Foloseste conturile din retelele de socializare pentru a promova promotiile din magazin, concursurile organizate si celelalte actiuni speciale pe care le-ai pregatit pentru Paste.

De asemenea, este momentul ideal sa demonstrezi clientilor si potentialilor tai clienti ca te implici activ in viata societatii si sa faci publice activitatile de responsabilitate sociala corporativa in care compania ta e implicata.

 

Lasa un comentariu