Cum sa iti depasesti competitorii cu un continut „10x”
Vrei sa ai un continut de calitate care iti aduce trafic pe site? Nu este cel mai usor lucru de obtinut, insa daca urmezi cativa pasi si descoperi care este punctul forte pe care il poti oferi vizitatorilor tai, vei putea atinge obiectivele dorite.
Rand Fishkin de la SeoMoz ne spune intr-unul din videoclipurile sale tematice cum poti avea si tu „10X content”. Este un termen care defineste calitatea imbunatatita a continutului de pe site.
Aflam astfel care sunt elementele pe care ar trebui sa le avem in vedere pentru a fi mai buni decat competitorii nostri:
- sa ai user interface (UI) si user experiente (UX) imbunatatite pe orice tip de device;
- continutul sa fie o combinatie intre calitate buna, incredere, utilitate, informatii interesante si remarcabile;
- sa aibe un scop diferit si informatii diferite fata de alte materiale online din acelasi domeniu;
- sa declanseze un raspuns emotional: infiorare, surpindeze, fericire, anticipare, admiratie;
- sa rezolve o problema sau sa raspunda unei intrebari prin oferirea de informatii sau resurse curpinzatoare si corecte;
- sa livreze continut intr-un mod unic, remarcabil, neasteptat de placut.
Rand Fishkin explica in detaliu aceste informatii. Poti urmati videoclipul sau citi transcrierea chiar aici:
Lasa un comentariu