Idei cool pentru content intr-o luna fierbinte

29 iunie 2018

Clientii tai sunt asaltati zilnic de reclame: stradale, tv, sau pe Internet. De multe ori, acestea nu reusesc sa genereze un interes atat de mare incat sa se concretizeze in vanzari. Si, toata lumea stie deja ca vara e o perioada in care vanzarile online tind sa scada.

Cum te descurci ca sa dai un imbold vanzarilor magazinului tau online in perioada verii? Iata mai jos cateva idei de continut care te vor ajuta in luna iulie sa atragi interesul pe retelele de socializare. Foloseste Facebook, Instagram sau orice alta retea prin intermediul careia ajungi la potentialii tai clienti si da frau liber imaginatiei!

Tine cont de sezon

Ce vrem sa spunem cu asta? Ca nu degeaba lunii Iulie i se spune popular „luna lui cuptor”, fiind una dintre cele mai calde luni ale anului si o perioada propice pentru concedii.

Profita la maxim de tot ce tine de acest specific de sezon si lanseaza promotii pentru produse de care oamenii se bucura in perioada de vacanta: hamace, articole sportive, accesorii pentru camping si calatorie, jucarii outdoor, etc.

Gandeste-te doar la ce iti place tie si familiei tale sa faceti, sa mancati sau cum va distrati vara si vezi cum poti asocia produsele tale cu aceste feluri de mancare sau activitati.

De exemplu, bentitele de par devin vara accesorii esentiale si foarte chic pentru mersul la plaja sau la piscina ca sa nu-ti uzi parul, pelerinele de ploaie sunt si ele foarte utile de pus in bagajul de vacanta pentru momentele cand te prinde ploaia, absolut orice lucru poate fi asociat cu putina imaginatie si inventivitate cu ideea de vara si vacanta.

De asemenea, luna iulie este decretata luna internationala a picnicurilor. Paturi, carti, cosuri, palarii si ochelari de soare, jucarii si produse alimentare, orice poate fi asociat cu ideea de picnic.

Idei de reciclare

Pentru ca este preponderent o luna in care oamenii isi iau concediu, e luna vacantei de vara a celor mici, multi isi gasesc acum timp pentru diverse proiecte de tip do it yourself, sau se simt inspirati sa le puna in aplicare daca vad ideea pe retelele de socializare. Asa ca ofera-le potentialilor tai aceste idei!

Evenimente din trecut

O foarte buna sursa de inspiratie pentru postari zilnice sunt sa urmaresti evenimentele istorice petrecute in acea zi pe Wikipedia. Vei putea sa le adaptezi conform profilului magazinului tau online, in functie de produsele pe care le oferi. Fii creativ/a si fa conexiuni!

De exemplu, sa spunem ca ai in oferta de produse pusculite pentru copii – poti face o postare plecand de la faptul ca in data de 1 iulie 2005 a intrat in circulatie leul nou romanesc, dupa denominare.

Care este varianta moderna a unei masini de scris? O tastatura de PC bineinteles! Cei care comercializeaza asa ceva se pot folosi de informatia ca in 23 iulie 1829 William Burt a conceput prima masina de scris din lume pentru o postare inedita pe conturile de social media.

In aceeasi zi, 23 iulie dar in 1995, americanii Thomas Hale si Alan Bopp au descoperit, independent unul de altul, cometa Hale-Boop, la mare distanta de Soare.

Poti reaminti acest lucru followerilor paginii de facebook a magazinului tau online de instrumente optice, insotind postarea bineinteles de un link catre categoria de telescoape si lunete.

O alta postare inspirationala ar putea fi un fragment audio din opera „Rapirea din serai” de Wolfgand Amadeus Mozart a carei premiera mondiala a avut loc pe 16 iulie 1782. Clientii magazinului tau online de instrumente muzicale sigur vor aprecia informatia!

Bineinteles, nu uita ca, inainte de toate, content marketing de calitate inseamna crearea si impartasirea de continut de valoare pentru atragerea potentialilor clienti si convertirea acestora in cumparatori. Insa, nu este de ajuns sa ai idei bune, trebuie sa ai mare grija si la textele pe care le folosesti, iar acest content trebuie promovat pe canale de comunicare specifice audientei tale.

Lasa un comentariu