Motivatia vizuala Pinterest – noul magnet pentru clientii tai

8 mai 2012

Retelele de socializare au un rol foarte important in mentinerea interesului clientilor si in promovarea produselor unui magazin online. Prezenta pe Facebook si promovarea pe Twitter sunt doua lucruri pe care nu trebuie sa le neglijezi daca ai un business online.
Astazi insa vom vorbi despre o alta retea de social media care cucereste teren pe zi ce trece si, se pare ca are si rezultate foarte bune pentru retailerii care si-au creat deja un cont si sunt activi in retea.

Este vorba despre Pinterest, retea care, conform declaratiilor lui Jeff Zwelling, CEO Convertro depaseste Facebook si Twitter la capitolul venituri-per-click.

„In trimestrul al doilea al anului 2011 Pinterest.com a reprezentat 1.2% din veniturile din social media ale site-urilor de comert electronic. Acum reprezinta 17.4% si castiga teren fata de Facebook.

Datele au fost obtinute in baza analizarii clientilor companiei de marketing Convertro, companie ce are drept clienti companii de top din comertul electronic mondial.

Estimam ca Pinterest va genera 40% din tranzactiile e-commerce ce au ca sursa social media pana la sfarsitul celui de-al doilea trimestru al 2012, reducand cota Facebook la mai putin de 60% fata de 86% cat avea anul trecut”, a mai declarat Zwelling.

Desi este o retea foarte tanara comparativ cu Facebook sau Twitter si care numara la sfarsitul anului trecut doar 7.2 milioane de utilizatori, analistii de peste ocean declara deja Pinterest ca fiind a treia retea de socializare ca marime din Statele Unite.

Se pare asadar ca nu vechimea unei retele este cea mai importantain privinta eficacitatii atunci cand este vorba de e-commerce ci, pur si simplu, modul in care „prinde” la clienti iar Pinterest, cu motivatia sa vizuala, poate fi un foarte bun magnet de cumparatori.

Imaginile postate pe Pinterest pot converti asadar un potential client intr-un cumparator.

Daca magazinul tau nu are inca o pagina pe Pinterest ar fi bine sa iei in considerare realizarea uneia si sa incepi sa-ti promovezi produsele.

Lasa un comentariu