Pagina „Despre noi” ce spune despre tine?

7 ianuarie 2011

Una dintre cele mai importante componente ale unui site, dar in acelasi timp si una dintre cele mai subevaluate, este pagina denumita generic „Despre Noi”. Probabil ca si tu, la fel ca majoritatea detinatorilor de site-uri, ai avut grija sa incluzi aceasta pagina, dar nu ai fost activ preocupat de calitatea continutului acesteia.

Poti fi insa convins ca vizitatorii si clientii magazinului tau ii vor acorda in schimb atentie maxima. Motivul este simplu: in cazul in care un client cumpara pentru prima data din magazinul tau, atunci mai intai de toate acesta va dori sa afle mai multe informatii despre magazinul tau, despre compania sau persoana care il administreaza si o serie de date de contact.

Avand asadar in vedere ca pagina „Despre Noi” iti poate aduce sau te poate costa un client, este destul de evident care este importanta pe care trebuie sa i-o acorzi.

Ti-am pregatit o selectie a celor mai importante 3 aspecte pe care ar trebui sa le contina pagina „Despre Noi” de pe site-ul tau:

1. Prezinta-ti afacerea

Imagineaza-ti ca pagina „Despre Noi” este echivalentul prezentarii numelor intre doua persoane care tocmai au facut cunostinta. Include in text informatiile de baza despre afacerea si magazinul tau: numele magazinului si eventual al companiei care il detine, o scurta mentiune referitoare la conceptul care sta la baza business-ului tau, o enumerare succinta a grupelor de produse sau marcilor disponibile in magazin. Poti de asemenea include adresa in cazul unei locatii fizice de desfacere sau un link catre pagina de Contact.

2. Pune-ti in valoare atuurile

Fiind vorba de o prima intalnire cu un potential client, ai in vedere faptul ca pagina „Despre Noi” trebuie sa inspire incredere si credibilitate pentru vizitatori. Fa o trecere in revista a istoricului magazinului tau si nu ezita sa incluzi testimoniale primite din partea clientilor existenti. Daca magazinul tau a participat la sustinerea vreunui proiect sau a vreunei cauze sociale, ecologiste sau de sprijinire a unui ONG spre exemplu, asigura-te ca prezinti toate aceste informatii.

3. Fii concis in exprimare si organizeaza informatia

Cu alte cuvinte, include toate aspectele esentiale, dar fereste-te de un text prea lung, deoarece clientii au nevoie de informatii punctuale. De asemenea, structureaza informatia din pagina in paragrafe bine definite, insotite de cate un titlu relevant. Textul va fi astfel mult mai usor de parcurs, iar clientii vor fi multumiti ca au ajuns rapid la detaliile cautate. Poti incheia pagina cu o formulare care sa invite vizitatorii sa iti adreseze mai multe intrebari prin intermediul paginii de Contact, pentru informatii suplimentare.

Speram ca argumentele de mai sus te-au convins de necesitatea de a avea o pagina „Despre noi” bine construita. Succes la creatie!

Lasa un comentariu