Inceput de vara cu noi update-uri in platforma MerchantPro: Cross-sell si Upsell in cart plus multe altele
A venit in sfarsit vara cu mult soare, insa in platforma MerchantPro au loc in continuare „averse” de update-uri, asa cum te-am obisnuit. Din fericire, nu trebuie sa te adapostesti de ploaia noastra de noutati, asa ca te invitam sa le descoperi pe cele din ultima luna.
Cross-sell si Upsell in cart
Pentru a te ajuta sa cresti valoarea comenzilor plasate in magazin, acum ai la dispozitie un instrument dedicat de Cross-Sell si Upsell, pe baza caruia in cart-ul utilizatorilor pot fi afisate o serie de sugestii de produse recomandate pentru achizitie.
Poti activa optiunea Afiseaza produse recomandate in cart din Checkout > Setari cos de cumparaturi si poti alege criteriul in functie de care vor fi afisate sugestiile de produse in cartul cumparatorului: Produse similare definite la nivel de categorie, Produse similare definite la nivel de produs individual, Produse cumparate de alti utilizatori care au vazut produsele din cart, Produse vizualizate de alti utilizatori care au vazut produsele din cart sau Produse similare in functie de nume si tag-uri.
Asigura-te ca inainte de aplicarea acestei setari, ai configurat Modul de extragere si afisare a produselor similare din Setari afisare > Setari pagina produs si ca, in functie de caz, ai definit ulterior produsele similare.
Campuri aditionale cu selectie multipla in paginile de Checkout si Signup din shop
Am introdus in platforma posibilitatea de a afisa campuri aditionale cu optiuni multiple sub forma de checkbox-uri, atat in pagina de checkout, cat si in cea de creare cont din magazin. In plus, am implementat inclusiv posibilitatea filtrarii ulterioare a clientilor pe baza acestor date.
Tot in zona campurilor aditionale ai de acum posibilitatea de a introduce continut in format longtext (cu numar extins de caractere) si in format de cod HTML (cu posibilitatea de editare a codului).
Semnalizare cromatica pentru grupurile de clienti
Ti-am pregatit de asemenea si noi setari la crearea de grupuri de clienti. Ai posibilitatea de a asocia o culoare fiecarui grup de clienti nou creat (static sau dinamic) si de a le afisa sub forma de tag in listingul de comenzi din panoul de control.
Totodata, am introdus la crearea grupurilor de clienti dinamice posibilitatea de filtrare in functie de campurile Tara si Judet, utile in cadrul procesului de facturare.
Noi optiuni de asignare a cupoanelor pentru afiliati
De acum, alocarea codurilor de cupon la nivelul fiecarui afiliat este si mai facila si o poti face direct din listing-ul Cupoane de reducere. Acceseaza iconul “+” din dreptul unui cupon creat pentru afiliati, introdu codurile de cupon in mod bulk si selecteaza afiliatul caruia vrei sa i le aloci.
Totodata, am introdus si optiunea de a genera in mod automat coduri de cupon pentru fiecare afiliat – tot ce trebuie sa faci este sa accesezi listing-ul de Afiliati si sa folosesti optiunea Adauga cupon din meniul Optiuni. Vei putea introduce numarul de coduri de cupon pe care vrei sa i le atribui afiliatul, iar sistemul le va genera automat, tinand cont de setarile pentru cupoane pe care le-ai definit la nivelul grupului din care face parte afiliatul respectiv.
Afisare automata a articolelor din blog pe prima pagina din shop
Daca ai creat si un blog pentru magazinul tau MerchantPro, acum ai posibilitatea sa activezi afisarea automata a celor mai recente postari direct pe homepage-ul shop-ului. In sectiunea Setari afisare, dupa activarea optiunii Afiseaza articole blog, va deveni disponibil un camp in care vei putea adauga numarul de articole de blog care vor fi afisate in pagina principala a magazinului.
Daca nu folosesti inca modulul Blog, acum este momentul sa o faci, din considerente de SEO si nu numai.
Integrarea sistemului de facturare Oblio
Avem o noutate si in sectiunea sectiunea aplicatiilor de Contabilitate: integrarea cu sistemul de facturare Oblio. Pe baza acestei integrari, poti genera facturi prin Oblio intr-un mod facil si rapid, direct din fluxul de procesare a comenzilor.
Afisarea atributelor in titlurile paginilor de filtrare
Mentionam intr-un newsletter recent despre posibilitatea de a adauga titluri si descrieri meta pentru atribute, aspect important din perspectiva SEO. Pentru a veni in completarea acestor optiuni, acum am introdus optiunea de a include numele atributului in titlul afisat in paginile de fitrare, deasupra listingului de produse.
Pentru a folosi aceasta optiune, acceseaza pagina de adaugare/editare a fiecarui atribut si activeaza optiunea Afisare nume atribut filtrare.
Export predefinit pentru platforma FAVI si alte noi optiuni in exporturile de produse
In acest update am adaugat si cateva optiuni noi pentru exporturile de produse, cum ar fi exportul predefinit pentru platforma FAVI sau adaugarea optiunii de generare fisiere in format CSV pentru exporturile Custom.
Cum spuneam la inceput, update-urile pe care le-am facut in platforma sunt numeroase. Pe langa noutatile prezentate mai sus, am aplicat si actualizari importante la nivelul datelor structurate conform schema.org pentru paginile de catalog, blog si pagina de contact din magazin, precum si optimizari in aplicatiile Smartbill, in modulul de facturare MerchantPro si la nivel de comenzi.
Ne dorim ca toate aceste noi update-uri sa iti fie de folos in gestionarea magazinului tau MerchantPro, iar pentru orice alte intrebari iti stam la dispozitie cu placere.
Lasa un comentariu