Instrumente si functionalitati noi pentru magazinul tau online la inceput de vara
Asa cum te-ai obisnuit, iti venim lunar in intampinare cu noi functionalitati si instrumente in cadrul platformei MerchantPro.
Afla mai jos despre optiunile pe care le-am facut disponibile in ultima perioada pentru magazinul tau:
Incarcare tip Lazy load pentru imaginile din listinguri
Prin activarea modului Lazy Loading, imaginile din paginile de tip listing vor fi incarcate treptat, pe masura ce acestea sunt afisate efectiv in pagina. Astfel poti obtine un timp mai bun de incarcare pentru acest tip de pagini, in special daca ai un numar ridicat de produse afisate. Poti activa modul Lazy load din pagina Setari sistem, sectiunea Setari imagini.
Administrare redirecturi 301
Conform bunelor practici de SEO, paginilor care nu mai exista este recomandat sa li se aplice redirecturi 301. Platforma ShopMania BIZ genereaza in mod automat redirecturi 301 in momentul in care modifici produse, categorii, etc, dar in cazul in care ai migrat de la o alta solutie si descoperi ca anumite URL-uri vechi nu au fost redirectate 301, acum poti sa setezi individual redirect-uri 301 pentru acestea.
Accesand pagina Redirectionare URL-uri, ai posibilitatea de a adauga redirecturile 301 in mod manual (poti folosi inclusiv expresii regulate) sau le poti importa in mod bulk.
Integrare automatizata pentru Facebook Ads
In cazul in care nu ti-ai instalat inca Pixelul de la Facebook pentru monitorizarea si administrarea campaniilor in reteaua de socializare, acum ai la dispozitie o aplicatie dedicata care va instala Pixelul in mod automat in magazin si iti va genera in mod automat si feed-ul de produse pentru importul in Facebook.
Instaleaza aplicatia Facebook Pixel, introdu ID-ul Pixelului, selecteaza evenimentele pe care vrei sa le monitorizezi si setup-ul este complet functional!
Meniu predefinit pentru Top Brands
In cazul in care unul dintre punctele forte ale magazinului tau este selectia de Brand-uri comercializate, ai la dispozitie o noua optiune pentru a le pune mai bine in evidenta. Acum poti plasa un meniu expandabil predefinit in zona de Top Menu a magazinului, care va afisa fie lista alfabetica a Brand-urilor din catalog, fie logo-urile acestora.
Iti poti activa acest meniu accesand pagina Manager meniu si adaugand pe Top Menu o pagina predefinita de tip Producatori.
Administrare pentru Tag-urile de comenzi
Stii cel mai probabil deja despre posibilitatea de a seta Tag-uri la nivel de comenzi, optiune care te poate ajuta semnificativ sa cresti eficienta fluxurilor de procesare. Acum poti sa accesezi si un modul de administrare pentru aceste Tag-uri, prin intermediul caruia poti defini Tag-uri de comenzi in mod centralizat si mai ales le poti sterge pe cele care nu iti mai sunt utile. Poti aplica aceste actiuni accesand pagina Comenzi, optiunea Nota comanda / taguri.
Unitati de masura personalizate
In cazul in care catalogul tau de produse contine produse pentru care nu vrei sa folosesti unitatea de masura ‘bucata’, acum iti poti defini propriile unitati de masura, precum litru, metru liniar, kilogram, etc. Adauga unitatile de masura din pagina Setari sistem si apoi asigneaza-le produselor corespunzatoare.
Google Recaptcha pentru pagina de Contact
De acum ai posibilitatea sa incluzi Google Recaptcha si in pagina de Contact din magazinul tau, pentru o mai buna filtrare a comentariilor cu potential de spam. Acceseaza pagina Aplicatii, identifica aplicatia Google Recaptcha si opteaza pentru afisare si in pagina de Contact.
Lasa un comentariu