15 sfaturi pentru a avea clienti multumiti

Online Marketing, 12 Jan 2012

La inceput de an, ShopMania BIZ iti recomanda 15 strategii pentru a-ti tine clientii aproape si pentru a-ti spori numarul de comenzi in magazinul tau online.

  1. Afiseaza costurile pentru livrare si alte eventuale taxe care se pot aplica. Nimanui nu ii plac taxele ascunse.

  2. Utilizeaza integrarea cu mediile sociale Twitter sau Facebook pentru a promova magazinul online, pentru a impartasi oferte si pentru a comunica direct cu clientii.

  3. Include o pagina personalizata "Despre noi"

  4. Pentru o mai buna transparenta, afiseaza comentariile cumparatorilor si marturiile acestora pe homepage-ul magazinului tau.

  5. Afiseaza timpul de livrare al comenzii astfel incat clientii sa stie sigur in cat timp se va livra comanda.

  6. Adauga metode de plata online precum Paypal sau ePayment, astfel incat clientii sa poata plati cu usurinta in cadrul magazinului tau online.

  7. Roaga-ti clientii sa publice un comentariu despre produsele achizitionate pentru a spori increderea celorlalti vizitatori in magazinul tau online.

  8. Ofera posibilitatea clientilor tai sa se inscrie la newsletter si trimite-le cate un email de fiecare data cand are loc o promotie sau cand adaugi produse noi.

  9. Afiseaza informatiile de contact in mod clar, in pagina de contact. Este indicat sa adaugi si un numar de telefon pentru a spori increderea clientilor. Aceste informatii este indicat sa fie afisate si in pagina de produs sau intr-o zona vizibila in permanenta.

  10. Ofera clientilor tai cate un cupon de reducere din cand in cand pentru a-i fideliza.

  11. Adauga limbi si monede suplimentare pentru site-ul tau astfel incat sa poti atrage si clienti straini.

  12. Afiseaza recomandari de produse sau produse similare pentru a creste numarul comenzilor.

  13. Creeaza-ti o pagina dedicata in care sa oferi informatii despre Politica si conditiile de returnare a produselor, pentru a spori increderea clientilor.

  14. Foloseste pagina "Despre noi" si promoveaza beneficiile de care se pot bucura clientii magazinului tau online; pune accent pe punctele forte ale magazinului: experienta, produse, preturi, garantie.

  15. Afiseaza mereu cate o oferta speciala in magazin si creeaza promotii de tip "Oferta zilei" sau "Oferta saptamanii".

Confidentialitate
Utilizam cookie-uri pentru a-ti oferi serviciile si pentru a-ti optimiza experienta. Navigand in continuare, iti exprimi acordul cu privire la Politica de Cookies.