15 sfaturi pentru a avea clienti multumiti
La inceput de an, ShopMania BIZ iti recomanda 15 strategii pentru a-ti tine clientii aproape si pentru a-ti spori numarul de comenzi in magazinul tau online.
-
Afiseaza costurile pentru livrare si alte eventuale taxe care se pot aplica. Nimanui nu ii plac taxele ascunse.
-
Utilizeaza integrarea cu mediile sociale Twitter sau Facebook pentru a promova magazinul online, pentru a impartasi oferte si pentru a comunica direct cu clientii.
-
Include o pagina personalizata „Despre noi„
-
Pentru o mai buna transparenta, afiseaza comentariile cumparatorilor si marturiile acestora pe homepage-ul magazinului tau.
-
Afiseaza timpul de livrare al comenzii astfel incat clientii sa stie sigur in cat timp se va livra comanda.
-
Adauga metode de plata online precum Paypal sau ePayment, astfel incat clientii sa poata plati cu usurinta in cadrul magazinului tau online.
-
Roaga-ti clientii sa publice un comentariu despre produsele achizitionate pentru a spori increderea celorlalti vizitatori in magazinul tau online.
-
Ofera posibilitatea clientilor tai sa se inscrie la newsletter si trimite-le cate un email de fiecare data cand are loc o promotie sau cand adaugi produse noi.
-
Afiseaza informatiile de contact in mod clar, in pagina de contact. Este indicat sa adaugi si un numar de telefon pentru a spori increderea clientilor. Aceste informatii este indicat sa fie afisate si in pagina de produs sau intr-o zona vizibila in permanenta.
-
Ofera clientilor tai cate un cupon de reducere din cand in cand pentru a-i fideliza.
-
Adauga limbi si monede suplimentare pentru site-ul tau astfel incat sa poti atrage si clienti straini.
-
Afiseaza recomandari de produse sau produse similare pentru a creste numarul comenzilor.
-
Creeaza-ti o pagina dedicata in care sa oferi informatii despre Politica si conditiile de returnare a produselor, pentru a spori increderea clientilor.
-
Foloseste pagina „Despre noi” si promoveaza beneficiile de care se pot bucura clientii magazinului tau online; pune accent pe punctele forte ale magazinului: experienta, produse, preturi, garantie.
-
Afiseaza mereu cate o oferta speciala in magazin si creeaza promotii de tip „Oferta zilei” sau „Oferta saptamanii”.
Lasa un comentariu