9 instrumente de marketing care aduc clienti catre magazinul tau online

24 august 2015

Pentru orice magazin online, instrumentele de marketing sunt cele mai importante surse de comunicare, iar obiectivul principal este ca informatia despre magazinul online sa ajunga direct la client. Instrumentele de marketing combinate cat si comunicarea pe mai multe canale in acelasi timp duc la rezultate foarte bune in vanzari.  Asa cum spunea David Oglvy: „Marketingul este arta de a face consumatorii sa cumpere de la tine”.

Instrumentele de marketing integrate in platforma ShopMania BIZ iti asigura o prezenta vizibila in motoarele de cautare si mediile sociale si dau clientilor tai impulsul necesar pentru a finaliza si plasa comenzi. Ai la dispozitie integrarea cu social media: Twitter, Facebook, Google+ si posibilitatea de a crea un magazin direct pe Facebook.

Pe site-ul magazinului vor fi afisate iconitele pentru popularele retele de socializare, iar pe Facebook vei avea acces la aplicatia pentru magazin online. Prin simpla instalare a acestei aplicatii poti sa vinzi online pe Facebook, iar produsele din magazinul tau online se vor incarca direct acolo.

Stii care este secretul magazinelor online care se bucura de un numar mare de vanzari? Folosirea in permanenta a Google Analytics si Google Webmaster Tools pentru urmarirea rezultatelor campaniilor de promovare cat si a comportamentului consumatorului ce viziteaza magazinul online. Integrarea API cu aceste doua instrumente se poate face extrem de usor direct din panoul de control al magazinelor.  Poti de asemenea introduce bannere promotionale in magazinul tau si ai acces la galeria de template-uri de bannere pe care o gasesti pe platfoma ShopMania BIZ. A personaliza un banner exact asa cum iti doresti tu cu ajutorul unui program de editare este o joaca de copii.

Shopmania.biz.templatebannere

 

O alta functionlitate foarte importanta o reprezinta sistemul de promotii speciale. Poti alege foarte simplu produsele cu discount si ai posibilitatea sa oferi pachete de produse clientilor. De exemplu, la un produs cumparat clientul primeste un alt produs gratis sau cu discount.  Mai poti alege una dintre cele mai eficiente metode de atragere a unui numar mare de comenzi online, livrarea gratuita. Pentru cei abonati la newsletter ai la dispozitie un sistem de acordare cupoane de discount. Vanzatorul activeaza un cod pe care il trimite clientului si in momentul in care s-a introdus codul pe site, automat se va face si reducerea setata.

Shopmania.biz.produscadou

 

Ai si posibilitatea de a crea grupuri de clienti cu preturi preferentiale, in functie de istoricul clientilor tai sau de orice alt criteriu ales de tine. Marcajele si pozitionarea distincta pentru noile produse, pentru produsele cu discount sau pentru ofertele speciale le poti alege singur din variantele existente. Modul de upselling (afisarea produselor asemanatoare in pagina de produs), posibilitatea vizualizarii carturilor abandonate (produse ramase in cos fara finalizarea comenzii) cu posibilitatea contactarii prin email a clientului sunt doua functionalitati importante pentru un business online. Nu uita nici de optiunea de abonare la newsletter pentru vizitatori cu posibilitatea de export a bazei de abonati si integrarea cu aplicatii de Email Marketing. Un alt instrument important este transparenta cu care comunici cu clientii tai, asa ca platforma ShopMania BIZ da posibilitatea administratorului sa afiseze pe site testimoniale primite de la clienti, iar acestia pot adauga comentarii si review-uri, prin sistemul nativ de comentarii, prin Facebook Comments, Disqus sau alte aplicatii.  Interfata magazinului este disponibila in mai multe limbi si monede, asa ca oricand iti poti externaliza businessul pe alte tari.

Shopmania.biz.marturiiclienti

 

Fie ca ai un magazin online nou, fie ca ai unul mai vechi pe care vrei sa-l imbunatatesti, platforma ShopMania BIZ are un sistem de lucru foarte simplu. Iti poti face un magazin online in maxim 3 minute, este simplu de utilizat, este „user friendly”, si nu trebuie sa ai cunostinte de IT sau programare pentru asta. Nu uita ca poti incerca gratuit timp de 15 zile toate functionalitatile disponibile pe ShopMania BIZ, apoi poti alege oricare dintre planurile de servicii potrivit afacerii tale. Pentru mai multe informatii poti consulta pagina de functionalitati, iar departamentul pentru suport tehnic iti va sta la dispozitie ori de cate ori ai intrebari sau nelamuriri.

Contact:

Lasa un comentariu