Ce sunt tag-urile si cum le pot folosi?
Probabil ai auzit adesea vorbindu-se despre tag-uri si folosirea acestora in diferite tipuri de continut online. Acest lucru are loc deoarece tag-urile reprezinta un instrument de marketing folositor, care ajuta utilizatorii sa gaseasca informatii si continut asemanator, grupat sub acelasi tag.
Ce sunt tag-urile?
Daca pe anumite retele de socializare acestea poarta denumirea de hashtag si sunt folosite pentru a grupa postari online, in ecommerce tag-urile au rolul de a ajuta la organizarea produselor si facilitarea unei navigari usoare in interiorul magazinului online.
- Tag-urile sunt cuvinte cheie sau etichete care descriu anumite caracteristici ale produsului comercializat. Acestea sunt afisate in pagina de produs, cat si in norul de cuvinte cheie (tag cloud) care se afiseaza de obicei pe o coloana a site-ului sau in footer.
- Norul de cuvinte cheie listeaza cele mai utilizate tag-uri din cadrul catalogului tau de produse, evidentiindu-le pe cele carora le sunt asociate cele mai multe produse. In acest fel, vizitatorilor li se atrage atentia asupra produselor pe care le comercializezi si te poti folosi de acest instrument pentru a promova anumite produse.
Atunci cand se da click pe unul dintre tag-uri, in pagina se vor afisa toate produsele care contin acelasi tag, facilitand gasirea produselor in functie de anumite caracteristici.
Cum se adauga tag-urile?
Pentru a adauga tag-uri pe un magazin MerchantPro, intra in meniul Catalog produse / Administrare tag-uri, si apasa pe butonul Adauga un nou tag, introdu cuvantul cheie si Salveaza. Din acest meniu poti apoi sa asociezi acestui tag, unul sau mai multe produse din site-ul tau.
Lasa un comentariu