Cum poate ajuta Instagram un business de eCommerce

20 martie 2019

Retelele de socializare si shopping-ul online au fost extrem de compatibile inca de la inceput. Imediat ce producatorii sau vanzatorii au inceput sa realizeze ca oamenii folosesc retelele de socializare pentru a cauta produsele de care sunt interesati (ceea ce probabil s-a intamplat la 5 minute dupa ce a fost lansat Facebook), peisajul de business online s-a schimbat, iar retelele de socializare au devenit o tinta atractiva pentru advertising-ul celor care detin un magazin online.

Fiind o platforma construita pentru continut vizual Instagram este un mediu ideal pentru cei care au produse de vanzare si vor sa le faca nu doar cunoscute cat si accesibile clientilor lor.

Functionalitati de shopping pe Instagram

Detinatorii de magazine online pot adauga un sticker in Storie-urile publicate pe Instagram, ceea ce va genera mai multe ocazii pentru clienti sa ajunga la produsele lor.

Stories a fost un mare succes pentru Instagram si este foarte natural ca platforma incearca sa faca aceasta optiune cat mai atractiva pentru detinatorii unui business online.

Functia de shopping integrata in aplicatia principala Instagram va oferi ocazia companiilor care detin un magazin online sa ajunga direct la cei peste 1 miliard de utilizatori ai platformei.

Shopping tab pe profilul de business

In timp ce brand-urile pot angaja influenceri care sa prezinte produsele companiei, profilele de business de pe platforma pot sa-si prezinte toate produsele in Shop Tab. Cand utilizatorii viziteaza pagina de profil a unui business, pot utiliza butonul Shop pentru a vedea produse, preturi si postari in care sunt prezentate acele produse.

Acest lucru face ca cei interesati de produsele unui anumit magazin online spre exemplu sa le regaseasca mai usor pe Instagram.

Collection Tab pentru a salva produsele etichetate

Functia Save a Instagram permite utilizatorilor sa isi creeze propria lista de produse de care sunt interesati.

Utilizatorii pot folosi icon-ul Save din coltul din dreapta sus al unei postari shoppable atat din Stories cat si din feed-ul principal, ceea ce va genera propria lor colectie de produse preferate pe care le pot revedea oricand doresc.

Canalul de Shopping pe Instagram Explore Tab

Explore Tab este principala destinatie a celor care folosesc Instagram, asa incat e normal ca platforma a inaugurat aici un canal special dedicat shopping-ului.

Intr-un comunicat facut public de Instagram in septembrie 2018, compania afirma ca acest canal de shopping va afisa continut bazat pe preferintele utilizatorilor.

Shopping direct din video-urile afisate in feed

Conturile de business de pe Instagram au optiunea de a eticheta produse direct in video-urile de prezentare, ceea ce permite utilizatorilor sa acceseze un mini catalog de produse atingand icon-ul de shopping din coltul din stanga sus al clipului video.

Aceasta este o alta modalitate prin care produsele pot ajunge in atentia potentialilor tai clienti.

Studiile realizate de specialistii in domeniul comertului online au relevat faptul ca 70% din utilizatorii de Instagram au cautat cel putin un brand iar 63% din useri urmaresc cel putin un brand, asta pentru ca publicul de Instagram iubeste brandurile.

Descopera aici cum poti sa iesi in evidenta cu Instragam si ce instrumente de marketing sunt disponibile in platforma pe Instragam.

Lasa un comentariu